2013-04-25

DIY bag and lovely weather

Zara Larrson-Uncover
Päivänasu Farkut-Dr.Denim Paita-h&m Koru-Gina tricot

Tänään sain vihdoin ton mun reppuni valmiiks, mun mielestä tosta tuli ihan onnistunut. Sitten kun saan ton kotiin, laitan teille vähän laadukkaampia kuvia, koska tuo video ja kuvat on mun puhelinlaatua. Kiva kun just kaikkee tärkeetä lähiaikoina tulossa, ja mä oon tulossa kipeeks. Mulle käy melkein aina just näin. Nyt tänään oon sit illan ollut kotona, ja juonut kuumia juomia. Yritän parantua nimittäin huomiseks! Ilma oli illalla yhessä vaiheessa niin ihana, että parvekkeella oli semmonen fiilis kun olis kesä okei ei ehkä ihan.
No siirryn tästä kohta seurailemaan Criminal Mindsiä, ja pakkailen kirjoja siltä varalta, että oon huomenna terve ja pystyn menemään kouluun.
ps.Ei tarvii tuntea myötähäpeää repunesittelyvideosta, hoidin sen jo itse lisätessäni sitä tänne.

29 kommenttia:

  1. oi ku ihana reppu ! vähän oot näppärä :o ihana asu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos:) ja oisitpa nähnyt mut tekemässä tota reppua :--D
      kaikkea muuta kun näppäryyttä oli se :D (kiva sanajärjestys)

      Poista
    2. Oon puhelimella niin painoin vahingossa "vastaa" :D

      Poista
  2. vau, aivan sairaan siisti..oikeesti tosi kiva! :)

    VastaaPoista
  3. mun korvat särky ku toi sun kaveris nauro... ku subbarit on nii koval :D mut ihana reppu!

    http://jennaabloggailee.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kannattaa varmaan sit pienentää ääniä :D ja kiitos:)

      Poista
  4. Vähänkö ihana toi reppu! Kui osasit tehä noin hienon! Ja oot tosi kaunis ja noi farkut on ihanat :D

    VastaaPoista
  5. haha, miten söpö video! :-D ja upee reppu!


    ffavorite.blogspot.com

    VastaaPoista
  6. vitsit, ihana laukku! :-)

    sskyscraper.blogspot.com

    VastaaPoista
  7. ihana reppu! miten toi on tehty? löytyyks jostai ohjeet ;o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tekstiilintunneilla tein koulussa:) ja een tehny minkään kirjan ohjeen mukaan :(

      Poista
  8. tee postaus, jossa on ohjeet tuohon! Liian söpö reppu, tahtoo myös! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla itelläni ei ole ohjeita, mutta voin mä yrittää :--3

      Poista
  9. Kysyb viel et millä ohjelmal muokkaat noi sun kuvat ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vähän millä sattuu :---D ekaa en millään, joskus pixrl,joskus picmonkey, joskus picasa joskus ipiccy: )

      Poista
  10. missä te ootte tossa videolla? :D

    VastaaPoista
  11. ihana postaus, oot tosi kaunis & upee reppu! :3

    VastaaPoista
  12. Aivan ihana toi reppu ja oot tosi kaunis! Ja haha jumaloin sun farkkuja. :)

    http://closerr-to-the-edge.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  13. Ihana blogi ja oot kaunis! Ulkoasu on hieno ja kuvat on tosi kivoja :) Liityin lukijaksi.

    http://emiliasophiaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  14. aivan ihana ja sulonen toi reppu:3

    VastaaPoista