2015-12-23

DIY JOULUHERRKUJA & MERRY CHRISTMAS !

merrycmas Moikka moi! Oon lähiaikoina innostunut videoiden teosta ja musta tuntuu, että tällä hetkellä mulla on enemmän mahdollisuuksia kehittyä ja tehdä juttuja youtuben puolella kuin täällä bloggerissa. Siksi oonkin panostanut nyt tälläiseen DIY jouluherkkuja videoon ja toivoisin, että laittaisitte jotain palautetta tästä tonne alas ! Enää näistä ei varmaan kellekkään joululahjoiks oo, mut ei hätää, ainahan sä voit näitä tehdä itselles lomaherkuiks ;-)  Sen pidemittä puheitta tän videon myötä haluaisin toivottaa teille kaikille super ihanaa joulua! Rentoutukaa & viettäkää aikaa teille tärkeiden ihmisten, sekä asioiden parissa!
Palaillaan taas aaton jälkeen muutamien aiheiden parissa, jotka lähiaikoina on pyörinyt mun mielessä.

8 kommenttia:

  1. Voi mitä ihania herkkuja molemmat! Menee ehdottomasti kokeiluun tuo jälkimmäinen videolla :)

    http://minttusblog.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos kommentista ! ❤️ Joo mustakin tuntuu et tota jälkimmäistä tuun tekemään monet kerrat uudestaan :-D

      Poista
  2. Jatka ihmeessä videoiden tekoa, sun videoita on tosi kiva kattoa!☺️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon❤️ Ihana kuulla positiivista palautetta :-) !

      Poista
  3. voiks kuvaa joululahjat videolle jos et oo jo kuvannu?<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho mun vastaus ei näköjään tullut, mutta joo kuvasin ne sun pyynnön inspiroimana :-D !

      Poista
  4. Uuu aivan ihanaisia herkkuja <3 Videopostaukset on aina kivoja, tykkään niist kans ja suosittelen niiden tekoo jatkossakin ^_^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo etenkin toi toka on mun lemppari, toisaalta en ekaa päässyt itse maistamaan :-D! Kiitos kommentista, toivottavasti tykkäät myös jatkossa katsoa mun videoita :-)

      Poista