2016-11-12

TÄMÄ PITÄÄ KERTOA ENNEN KUIN JATKAN.

unspecified En haluaisi julkaista tätä, mutta toisaalta musta tuntuu, että mun täytyy. En muista millon oisit teidät tai oikeestaan ees itseni päivittänyt ajantasalle kaikesta. Ajattelin nyt yrittää suoritua molemmista, mutta aloittaa kuitenkin tosta ensimmäisestä;
Jep, nyt on lokakuu  marraskuu, mut tehdään pieni aika hyppy kesään. Mun kesä oli just täydellinen, eri tavalla täydellinen. Kaikki ei ollu koko ajan ihanaa ja siistii, ja tapahtu juttuja, joita en ois kesääni valinnu, ja tein myös itse 'huonoja' valintoja. Kuitenkin kaikella on osansa, ja loppuen lopuks uskon et asiat menee just niin kun niiden kuuluu mennä. Superhyvä meno, - flow ja olin onnellinen.
unspecified
Elämä oli treenausta, juhlia, reissukausi, pari kesälukion kurssia, kamera, aamuneljän unirytmi, suplautoja, tanssia, ystävät, festareita ja rusketuksen metsästämistä. 
ootd-2
Koitti elokuu, koitti projektin treenit ja vielä kerkes tehdä vikoja lomajuttuja. Koitti viileys ja alko koulu. Kuten mulle nyt joka vuos, vika lomayö meni fiilistellessä lomakuvia - tänä vuonna poikkeuksellisen raskaasti. Tribuutti kesälle, irtipäästö rutiini vai mikskä tota nyt sanois.. kuitenkin tietynlainen rajatila missä päästetään irti jostain vanhasta ja siirrytään taas uuteen ajanjaksoon.
Sain olla osana ihan mahtavaa 16GB tanssitaideprokkista, joka sai ensi-iltansa elokuussa, ja ensi-iltaa seurasi viis esitystä. Koko vuosi tähän asti oli ollut jo pelottavan siisti, ja sit vielä nää esitykset elokuun loppuun - super high on life, sanoisinko! Oon ehkä ihan surkee bloggaaja, kun en avaa tota hienoa kokemusta tänne (ainakaan tällä kertaa), mutta koska nyt ei oo fiilistä kirjottaa siitä, niin ei kannata lähteä edes yrittämään - joskus vielä, lupaan ja tiedän!
unspecified Sitten iski laskut. Ensin otin asiat komiikan kautta ( like I usually do) ; että onpas hauska läppä - puolet jaksosta mennyt ja mä oon ollut koulussa kokonaiset kaks päivää. Harkoista olin missanut ensimmäiset tunnit varmistaen siis, että sarjat ois varmasti aika lailla purkissa ja mukaan hyppäämiseen saisin tehdä ekstratöitä. Palasin kouluun edelleen kuumeessa ja muistan, miten istuin ruokalassa miettien et tää ei oo mun elämä ja kohta vaan herään.  "Ei mitään projektia johon keskittää energia, siitä sen täytyy johtua " ajattelin. Pysähdyin, ekaa kertaa koko vuonna pysähdyin. ( joo siis totta kai mulla oli edelleen 7 kurssin jakso, harkat joka ilta ja pianotunnit.. mutta ajatuksen tasolla.) Kauhee tyhjyys iski. Ahdistus, alakulo ja vääryys. Ei tarvinnut osata päästä yli, mut pitää oppia käsittelemään, piti opetella taas arvostamaan. Kaikkea ja kaikkia.
unspecified Nyt menee hyvin, ja elämä kantaa kunhan ite roikkuu tiukasti mukana. In the end, it's all up to you.

6 kommenttia:

  1. Olit mun lempibloggaaja joskus, mutta et oikein enää postaile mistään ja oot aika muuttunu niistä ajoista tai ainakin vaikutat siltä. tykkäsin silti sun niistä diy videoista mitä teit joskus ja minkä ikänen oot nyt ? oot aina ollut tosi kaunis ja oot aina silti tosi hyvä bloggaaja !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista! Oon nyt 17 :-)
      Diy-videot oli hauska kokeilu, mut pelkäämpä vähän ettei niitä oo multa tulossa kauheasti. Oon kyllä muuttunut, kasvanut ja muuttunut, mutta edelleen oon pohjimmiltani se sama ansku kuin sillon 2012, kun alottelin. Ja joo samaa mieltä, en postaile oikein mistään enää, mut hei siihen on tulossa taas muutosta ;-)

      Poista
  2. Feel you. Koin täysin saman tässä tänä syksynä. Elämä kulki hyvin, helvetin lujaa. Univelka painoi,velvollisuudet piti hereillä. Kroppa käski pysähtyä, jatkoin. Sitten heräsin. "Lepää idiootti"-sanoin, nyt on parempi olla.

    Hyvin muotoilit, että pitää oppia käsittelemään, muttei mennä yli. Kai sitä omat haaveet ja epätodellisuus luo oman illuusion elämästä, että pitäisi olla se jota ei ole.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on just paha, kun sitä vaan jatkaajatkaajatkaa, vaikka alertit alkaa jo ympärillä ja ehkä sisälläkin soimaan. Hyvä kuulla kuiteskin et nyt on parempi meno! Kiitos kommentista <3

      Poista
  3. Eniten pidän siitä miten kirjoitat. Oot tosi kuvankaunis tyttö ja varmasti sisältä yhtä kaunis mutta sun kirjoittaminen, se iskee kaikista eniten. Kerrot asioista rehellisesti, suoraan mutta kauniisti tai hyvän maun rajoissa. Tiedät hyvin missä menee raja, niin että suhun on helppo samaistua ja tekstiä ymmärtää vaikka jättäisitkin asioita kerttomatta. Tästä tuli nyt vähän opettajan arvion kuulonen, mutta toivottavasti pointti tuli perille :D

    VastaaPoista