2017-05-01

GOD PARENTS AND (more than a ) GOOD FRIEND

IMG_0524 Syyslomalla vietin aikaa mun kummeilla.  Oli kaunista; paljon ruskaa ja pöllyäviä jauhoja, kun kummisetä pyöritteli pizzapohjia mun choppaillessa raaka-aineita. Oon maailman kiitollisin mun kummeista. Sain joskus kuulla, että kummit on alunperin sitä varten, että jos vanhemmat kuolee, ne ottaa lapsen hoiviinsa.IMG_0571 Ollessani juuri 5-vuotias uimaan oppinut, heitti mun kummisetä mulle räpylät ja snorkkelin päälle, ja sit suunnattiin opettelemaan miten sukellellaan oikein kunnolla. Kun mun kädet just just ylsi rattiin, istuin jo pakettiauton ratin takana kummisedän ohjeistaessa vieressä. Viime kesänä kiipeiltiin yhdessä  15 metrin korkeudessa flowparkissa, ja 10 vuotta takaperin pyörittiin tykkimäen laitteissa. Asioita, joita mun oma isä ei koskaan mun kanssa tehnyt. Esimerkiksi just näistä hetkistä oon maailman kiitollisin, onnellisin.IMG_0572IMG_0568 Mun kummitäti taas on vähän kuin kultturelliäiti. Meidän juttu on ollut teatteri, tanssi, tv-ohjelmat ja musiikki. Ajatusten tasolla kohdataan tosi hyvin, tuntuu että mun ei tarvii edes sanoa paljoa mitään, kun mun kummitäti jo tietää heti mun fiiliksiä ja ajatuksia. "Jos kenellekkään ei oo käynyt mitään ja se ei oo laitonta" - on rajaus asioista, joista voin kertoa. Voin myöntää mitä kaikkea höhlää oon tehnyt, koska mun kummitäti kyllä jo tietää millanen oon..IMG_0477 Aurora ja toki muut ystävät, mutta tänään Aurora. Tavattiin , kun kiskottiin ekaa kertaa korkokengissä 1600-luvun barokkivaatteissa lavalla, talloen harsojen helmoja 12-vuotiaina.  Vuotsiin on mahtunut Oulu, Vaasa, Kajaani, Siilinjärvi, Latvia - matkat tanssinparissa, yhteisiä kaveriporukoita ja oih varmaan vuoden postauksien verran tarinoita.. Muminan kuullunymmärtäminen ja merkitsevät katseet kuuluu nykyiseen kommunikointi tapaan, sekä yleinen sosiaalinen edustus. Siistii, että osuttiin just tässä maailmassa kohdakkain.IMG_0446 Elämä on sarja
Surujenkin sarja
Ja joka sitä pelkää 
Jää hyllylle ja pölyyntyy

2 kommenttia:

  1. sun kummitkin on varmasti onnekkaita kun niillä on tollainen tyttö <3 saanko kysyä mitä sun isälle on käynyt ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos <3 Ei oo isälle mitään käyny, on vaan valinnu elämässä vähän toisin :-)

      Poista