2012-09-16

My birthday

       
Perjantaina olin harkoissa,ja taas vaihteeks tosi sateinen ilma.Alustavasti siivoilin huonettani,koska lauantai aamupäivä olikin sitten kokonaan siivousta,ja prismassa käytiin,ja äiti leipo tollasen kivan synttärikakunkin.
 Mulla oli siis tänä viikonloppuna noi 'sukulais-synttärit' ,ja mummi&ukki oli käymässä (yötä la-su) ja mun toinen kummi kävi kanssa kylässä.
 Ylemässä kuvassa on kahvipöytätarjoilua,ja ruusut&gerbera jotka sain.Ihanan värisiä!
Alemassa kuvassa siis nämä lahjat, 60€,50€ sokoksen lahjakortti,Tv mix pussi ja pörrösukat.Lisäksi sain hiustenhoitoainetta ja legginsit,mutta ne ei mahtunu kollaasiin.*heh
Tänään olin sitten koko iltapäivän-illan Kukan kanssa,ja tehtiin kaikenlaista taas vaihteeks.
Huomenna lisään varmaan tästä päivästä sitten pari kuvaa,ja selitän vähän enemmän mitä tehtiin...
Kerrankin läksyt ajoissa tehty! Paitsi semmonen salkkuprojektityö vielä vähän vaiheessa...1/6 sivua tehty!
Seuraatteko muuten bb:tä?



4 kommenttia:

  1. ku katon tota kakkua tulee nälkä:D

    VastaaPoista
  2. Uu otat hienoi kuvii ja en kato bb'tä ,mut mä katon lemmen-viemää,salkkareit,huippumallihaussaa,svenskahollywoodfruar jne :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kiitos,toi lahjakollaasi ei oo mistään parhaimmasta päästä :D
      ja salkkarit aikas perus ;)

      Poista