2012-09-13

You aren't here next to me...


Awww,kannattaa kuunella tän pojan muutkin kappaleet,tosi sulonen :3
Tässä keskellä viikkoa jotain pientä infoa ajattelin tännekkin laittaa.Sain siis maanantaina muutaman synttärilahjan ja käytiin syömässä Rossossa.
1.Nokia lumia 610 ,Sonera kauppa
2..Kaartiokiharrin (tai joku tällänen) , Anttila n.40€
3.Espritin farkut 60€ ,mutta niistä laitan kuvaa sitten myöhemmin kun niistä ei saa oikein järkevää kuvaa ellei ne oo mun päällä.

Jeejee mulla on wilmassa 5 merkintää,ja nyt käydään viidettä viikkoa koulua..Hyvä minä (taaskerran)!
Ehkä tää sitten tästä eteenpäin lähtis ylöspäin nousemaan!
Meidän luokkalla on jottain juttua...ja kaikki meistä joutuu käymään koulukuraattorilla keskustelemassa 'kaveriporukoista' ja tälläsestä. Olin siellä jo maantaina ja meni melkein tunti :d En ajatellu blogata siitä mitäään yksityiskohtia kumminkaan...ja eilen heräsin sitten 9:41 ja koulu alko 9:00 :)
No onneks oli kotsaa ja se ei oo muutenkaan kauheen vaikeeta tai eka tunti mitenkään kiinnostava,mut taas vaihteeks merkintä wilmaan..






7 kommenttia:

  1. tosi hienoja kuvia:-)!

    VastaaPoista
  2. Nyt tuli jotenkin vaan nälkä ._.

    VastaaPoista
  3. Onko sulla järkkäri?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo,mut en tiiä haluaisinko sitä ees enää :D


      Poista
  4. parissa kuvassa on asioita jotka miellyttävät silmääni ;) mutta siis tota noin, mulle oltii merkitty vaa yks merkintä:D:D:DD vaikka oon saanu varmaa 10.....

    VastaaPoista