2012-11-20

50 postaus, 155 lukijaa ♥

Minä 5-vuotiaana, ylempi kuva otettu puhelimella 2011 kesällä
Tilasin eilen Ginan nettisivuilta kaks collegepaitaa. Haluaisin ison valikoiman villa- ja collegepaitoja talveksi ,mutta semmosia kivoja on mun mielestä harvassa . Oon vielä tän päivän kotona, mutta huomenna meen sitten kouluun kun mulla on se joku kehityskeskustelukin. Viime vuonna tähän aikoihin olin 5 viikkoa kipeenä, mulla epäiltiin mykoplasmaa, kukaan ei suostunu ottaa röntgenkuvia kun vasta 4 viikon jälkeen,ja selvisi että mulla on kuitenkin jotain muuta. Sain sitten antibiootit. Toivottavasti tää ois vaan tällänen 'pieni' flunssa.
Yleensä kun sairastan, sairastan aika pahasti ja pitkästi. 
Kiitos 155 lukijaa täynnä♥
 Miltä kuullostas semmonen postaus missä laittasin joka kuukaudelta kuvakollaasin,ja kertosin päätapahtumat?
Saa ideoida kommenttiboxiin!
ps.Mitä mieltä ootte uudesta kursorista?

25 kommenttia:

  1. en tykkää kursorista mutta muuten kiva ulkoasu (=

    VastaaPoista
  2. uu vähä kiva banneri ja ulkoasu täällä sun blogissa! ja söpö 5-vee pikkutyttö c:
    www.butterfliesandunicorns.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. oot tosi sulone tossa kuvassa ;3 ja tekee mieli kaakaota :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehee kiitos :D Se oli mulla 6lk päättäjäisissäkin joskus...

      Poista
  4. Ihan hieno ulkoasu, mut noi erikoiset hiiret on häiritseviä enkä tykkää niistä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti,nii pitää kattoa pitäskö poistaa tää...

      Poista
  5. ihania kuvia (: oot söpö

    silvercloudd.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. Hei oikeesti ihania kuvia ja toi banneri on kans hieno !

    VastaaPoista
  7. ihania kuvia ja ihana blogi! :D

    http://unubloggaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. Oivoi söpö hymy :D

    VastaaPoista
  9. Vooi miten sulonen :3
    mikä ton kappaleen nimi o?

    VastaaPoista
  10. Ihana blogi! :) Ja voivoi ku suloinen hymy :3

    VastaaPoista