2012-11-23

Centimes,what?


Iltoja!
Selvisin perjantaista, oon ylpee itsestäni. Ruotsinkoe meni ihan kivasti,olin vaan ihan sairaan väsyny niin en ees jaksanu miettiä juttuja mitä ei heti tullu mieleen.Oon siis ihan tyytyväinen seiskaankin. Liikassa ois ollut uintia,illalla päätin että uin,mutta loppuen lopuks en sitten jaksanutkaan mennä ja piti lähtee kävelemään puijolle...No kävelin Pilvin kanssa ja oli ihan hauska reissu.
Sain muuten tehtyä enkun ja terveystiedon kokeen tunnissa eilen. Mulla oli 8-16 koulua,koska rästikokeet.
Nyt ootan vaan että saa nukkua ja pitää kattoa jos huomenna suuntaisin kaupunkiin tai Matkukseen.
ps.Toi otsikko on aamun ranskantunneilta kun mulla ei ihan onnistunu toi lausuminen ja kappale the worst music video ever.

25 kommenttia:

  1. Ihana toi eka kuva =D
    mut toi biisi hyi.

    VastaaPoista
  2. haastan!

    http://roseisblack.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. tää ulkoasu on ihana ! ja toi banneri <3

    VastaaPoista
  4. oikeesti tää on niin ihana tää ulkoasu. muistan tän blogin aina siitä. :D

    http://make-the-world-go-round.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti,tuntuu vaan että tää mun blogi alkaa mennä vaan alaspäin :D

      Poista
  5. Hieno ulkoasu ja kivoja kuvia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti(: en kyllä edelleenkään kuvista sanois :D

      Poista
  6. oot kauheen itse kriittinen!!

    VastaaPoista
  7. kiva postaus taas! :D

    http://unubloggaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aasd en ees tiedä miks julkasin kun aikas huono :(

      Poista
  8. Mikä toi biisin nimi on? Kiva blogi

    VastaaPoista
  9. Kapuum. Nakkasin sulle haasteen ja sen löydät täältä -> hellunn.blogspot.fi

    VastaaPoista