2013-07-15

They will not control us, we will be victorious

| Tennarit - Stadium | Sukat - Cubus | Shortsit - Vila | Vyö - H&M | Paita - ? |
Joo-o kuten kuvista huomaa, olin tänään Jassun kanssaa. Löydettiin muuten paikka josta sais upeita kuvia, mutta se on yksityisaluetta ja siellä on aikas agressiivisiks koulutettuja lampaita joten kuvailu ei taida kuitenkaan hetkeen siellä onnistua.. yritettiin kyllä. Kuvattiin myös Cottonball haaste, mutta siitäpä lisää myöhemmin. (toi yks kuva missä meillä on kulhot päänpäällä on siihen liittyen, so don't think we're looking idiots for fun). Joo mutta oli tosi kivaa ja tiiättekö sen tunteen kun yrittää kertoa jotain 'hauskaa' juttua mutta ei pysty siihen koska naurattaa liikaa ? heh, yleistä mulle.
Tänään oli muuten ihan sairaan hyvä jakso Dr.Housea !! Seuraileekos kukaan mun lukija yhtä innokaasti Housea ? 

15 kommenttia:

  1. Ihania kuvia, muillekkin käy noin et alan nauraa kun alan kertoo jotain hauskaa juttua!:D

    VastaaPoista
  2. Tykkään Housesta ihan sikana ja katoin tänään just sen jakson mun perheen kanssa (koko perhe tykkää) vaikkei tän päivän jakso kauheesti iskenykkää meihi :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä oli pitkästä aikaa _tosi_ hyvä jakso, vaikka onhan ne kaikki hyviä :)

      Poista
  3. ihania kuvia, ootte molemmat nättejä (: en kato housea :s

    VastaaPoista
  4. Oi ihania kuvia, ootte kumpikin supernättejä! :)

    http://zigiittos.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Aw house on mun idolini, joka jakson katon <3 ja ihanat kuvat

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäki oon kattonu monta kautta sillee joka jakson :) ! Kiitos paljon<3

      Poista
  6. Vastaukset
    1. toi on ollu mulla monta vuotta ,ja sain sen vissiin ilmaseks chinojen mukana, mutta eikun h&m:lle metsästämään,, ei oo varmaan kauheen kallis :) !

      Poista
  7. agressiivisiks koulutettuja lampaita
    oonko väsyny vai miks mää nauran :D?

    mut kivoi kuvii!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha sulla on sama huumorintaju kun mulla jos naurat :----D
      kiitos :)

      Poista