2015-04-24

INSPIRATION FOR SUMMER 2015

Untitled #16

Moikka! Mun mielestä vaatekollaasit, sekä polyvoren, weheartitin ja blogien selailu on niin inspiroivaa, että päätin koota tähän postaukseen mun Summer 2015 must have tuotteet. Kertokaa löytyykö joukosta teidänkin suosikkejanne, tai mitä ylipäätään kesää lähestyttäessä ilmestyvän vaatekaappiinne?

 Boyfriend farkut (+shortsit)
Täydellisten boyfriendien metsästys jatkuu edelleen! Haluaisin keskisiniset, hieman korkeavyötäröiset, sekä revityt. Toki myös mulle istuvat, kellään ehdotuksia mistä löytyisi? Kesäksi myös shortsiversio näistä olisi aika kiva, tai ihan perus "revityt" shortsit.
 Puoli cropattuja t-paitoja 
Juurikin noi kyseiset paidat mielytti mun silmää. Kivat resorit, merimies henkisyys, kivat tekstit, ja street style on aina mielyttänyt mua. Paitojahan ei voi koskaan olla liika (paitsi, että öö kyllä voi, pitää vähän katsoa itteni perään näitä ostellessa).
 Floral Print reppu
...tai reppu ylipäätään! Oon niin kyllästynyt kantamaan laukkua, koska se kipeyttää hartioita niin paljon enemmän ja muutenkin reppu on tällä hetkellä mun silmään niin paljon kätevämpi. Pitäisi vaan löytää 'juuri se oikea'.
 Beach hat
Näiltäkään ei voi välttyä kaupoissa kierrellessään, nimittäin melkeinpä joka kaupalla on valikoimassa omansa. Mutta juurikin tuollaista täydellistä vaaleaa, keskipitkää lieriä mustalla raidalla ei ole mun kohdalle osunut.
 Crazy&cool sunnies 
Muistatteko, kun puhuin hieman erikoisemmista aurinkolaseista? Oikeassa alakulmassa näette tyylinäytteen siitä, mitä oon koko tän ajan havitellut! Superkesäiset, kivanmalliset ja korostaa varmasti rusketustakin kauniisti.
 Aztek Bikinit
Suunnittelin taas tänä kesänä hankkivani uudet bikinit (viime kesänä nimittäin en ostanut) ja tajusin, että mun silmään erilaiset atsteekkikuviot natsaa hyvin-ellei jopa täydellisesti.
 Lipstick from Mac 
Oon kuullut niin paljon hyvää Mac:in huulipunista, että oon puolivahingossa alkanut himoita tälläistä. Lisäksi oon kiintynyt tollaiseen syyssävyksi luokiteltavaan viininpunaiseen, joten jos hieman kesäisempi versio siitä löytyisi, olisin onnellinen!
 Eos mint
Omistan loppumaisllaan olevan Eos apple-pear:in, johon oon kyllä ollut super tyytyväinen! Oon kuitenkin nyt intoutunut tästä Eos mint:istä, joka kirjaimellisesti viilentää huulia. Tää olisi nimittäin juurikin kesäksi tosi cool.
 White Nike sneakers
En tiedä mikä siinä on, mutta kaikessa epäkäytännöllisyydessään valkeat kengät vaan iskee muhun, ja kovaa. Tällä hetkellä himoitsenkin valkeita Nikejä, joita ei tosin tunnu Suomesta millään löytyvän..
 Curled pony tail
Ja loppuun jotain epätyypillistä mulle, nimittäin hiustyyli! Laitan aika vähän mun hiuksia (kuten jo tiedättekin), mutta tästä kampauksesta oon vähitellen innostunut. Kyseessä on ihan perus ponnari pienellä twistillä, nimittäin kiharoilla. Pitääkin kokeilla tätä piakkoin, ja raportoida tänne sitten epäonnistumisista.

6 kommenttia:

  1. mulla ois kans etsinnän alla täydellinen reppu, mihin kuitenkin mahtuis suht paljon tavaraa :) ja tommoset boyfriendit mitä kuvailit, ois aika täydelliset ♥ niin ja bikinit pitäis myös hankkia, voi tätä rahanmenoa aina kesän lähestyessä, haha :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha älä muuta sano, ei mitään hajua mistä revin kaiken ton rahan!:--D

      Poista
  2. Toi raitanen toppi näyttää tosi kivalt, mist se on? :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin mustakin! En tiiä, jostain jenkki nettikaupasta:/

      Poista
  3. What is your polyvore usename? And weheartit username too?

    VastaaPoista