2013-10-05

Labello Lipbalm

labello labello1 labello4 labello2Oltiin labellon kanssa sovittu yhteistyöstä, joten torstaina kun tulin koulusta yllätyin iloisesti, kun mua odotti paketti postilaatikossa. Se siis sisälsi nämä kaksi labellon mulle lähettämää  huulirasvaa, joista oon kyllä nyt parin päivän käytön jälkeen tykänny ! Toi Classic Care on mun mieleen ehkä enemmän, koska Vitamin Shake Acal & Wild Apple tuoksuu kyllä ihanalta, mutta en itse oikein tykkää noista huulirasvoista mitkä "maistuu" joltakin. Voin kyllä antaa suositukseni näistä molemmista, että kannattaa testata jos huulet tahtoo kuivua talvisin, kosteuttaa tosi kivasti ! TÄSTÄ voi osallistua labellon kilpailuun, josta pääpalkintona on matka kahdelle Berliiniin.

11 kommenttia:

  1. tää on siis toteutettu yhteistyönä? eikö se pitäsi mainita postauksessa? :D tai niin oon ainakin ymmärtänyt..... mut varmasti kiva saada tuotteita blogin kautta! (-:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luulin tota kirjoittaessani, että tosta saa sellasen kuvan, että tuotteet on saatu yhteistyössä, mutta jos se jäi epäselväks ni voin toki lisätä sen tuonne :)

      Poista
    2. kyllä mä ainaki tajusin heti että tuotteet on saatu yhteistyönä :)

      Poista
    3. no kiva :) ! mutta lisäsin sen nyt kuitenkin selkeydeksi tuonne

      Poista
  2. miten yhteistyönä ja mikä? :--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ootko vitun idiootti :----D

      Poista
    2. Noi kaks huulirasvaa labellolta :) ja sähköpostilla muhun otettiin yhteyttä

      Poista
  3. Teetkö sä sen kysymyspostauksen?? :) tai siis sen missä sä vastaat niihin kysymyksiin! : D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo just tänään kuvasin sen :D

      Poista
    2. mut en tiiä viittinkö julkasta ollenkaan videona sitä, koska näytän jokasessa videossa ihan hirveelle, ja oon kuvannu sen kolmesti

      Poista