2013-10-03

Me till now (700+1)

anninan kuvia 019 anniiina  1 Anniina lukee Emmalle 003 Anniinan kuvat (3) Annina kesälomalla elokuussa 016Olin jo pienenä asioista helposti innostuva ja kokeilunhaluinen. Tykkäsin laulaa tosi paljon, ja meillä on turhankin monta videota tallessa, joissa laulan millon mitäkin. Pidin tosi paljon koirista ja mitä värikkäämät vaatteet oli, sitä paremmalta mielestäni näytin. Rakastin myös kesäsin uida järvessä, ja musta oli aivan huippua kun mun kummini osti mulle snorklausvälineet ja opetti snorklaamaan. Opin uimaan jo 5-vuotiaana. Harrastin jo sillon pianonsoittoa, mutta se oli lähinnä semmosta koskettimien opettelua, ja jotain ukkonooan tyylisiä kappaleita. Mulla oli myös harrastuksena telinevoimistelu, joka on mun mielestä edelleenkin tosi hauskaa, vaikka en sitä harrastakkaan.Annina kesälomalla elokuussa 022 Annina kesälomalla elokuussa 023 Jo 5-vuotiaana menin englanninkieliseen leikkikouluun, ja sopdeuduin sinne tosi nopeesti, vaikka en sinne mentäessä osannut sanaakaan englantia. Seuraavana vuonna menin englanninkieliseen eskariin, jolloin mulla oli jo paljon kavereita sieltä. Kouluun siirryttäessä menin enkkuluokalle kaikkien kavereiden mukana ja pärjäsin hyvin kaikissa aineissa. 1lk-2lk olin tosi villi lapsi, tai en oikein ymmärtäny koulun sääntöjä. Olin vähän millon kenenkin kanssa, mutta poistuttiin koulunpihamaalta, jäätiin välkänloputtua ulos, mentiin väärästä koulunovesta sisään, kasteltiin vessanlattiaa vesiletkulla tai kotona iltasin leikin mielummin kun tein läksyjä. 3lk keksin yhessä vaiheessa tuoda Little Pet Shoppeja ja Hamhameja kouluun ( ne oli pienenä mun lempileluja ja mulla on vieläkin kaikki talessa, oisko niitä yhteensä 60 ?! ), ja siirtää pulpetista kaikki kirjat lattialle. Sitä jatku jonkin aikaa, mutta sit sekin vaihe meni jossain vaiheessa ohi. Onneks meillä oli aivan huiput opettajat, eikä todellakaan koulun tiukimmasta päästä! Annina kesälomalla elokuussa 024Piti vielä mainita tähän väliin, että kun muutin 2lk tänne pihapiiriin missä nykysin asun, sain paljon uusia ystäviä tästä pihasta, ja täällä tutustuin sitten myös Kukkaan. Tässä pihassa asu niin paljon lapsia sillon, että pysty hyvin pelaamaan kaikkea kiikkupolttiksesta tolppahippaan. Enkä kadu kyllä hetkeäkään tänne muuttamista, sillon oli kyllä ihan huippu hauskaa ! Alotin kans niihin aikoihin nykytanssin, ja tykästyin lajiin jo sillon :)Annina kesälomalla elokuussa 033anninan kuvia 002anninan kuvia 0045lk siirryttäessä olin jo ihan niin sanotusti normaali oppilas, ja opiskelin ihan normaalisti, tein läksyt ja pärjäsin vieläkin pienellä panostamisella. Tähän asti meillä oli ollu 3 vuotta samanlainen kaveriporukka, mutta jossain vaiheessa kävi vaan silleen, että jäin ulkopuolelle kun musta alettiin puhua pahaa. No, vaihdoin kaveriporukkaa, enkä edes oikeestaan yrittänyt olla mun 'entisten' kavereiden kanssa. 6lk syksyllä sitten jotenkin olin taas siinä samassa (rakkaassa!) kaveriporukassa mikä meillä oli ollut. 6lk oli mun mielestä aika hyvää aikaa ja meni tosi nopeesti. Ystävystyin paremmin Jassun kanssa, ja olinkin Jassun kanssa sitten joka päivä kunnes koulu loppui keväällä.anninan kuvia 015 anninan kuvia 022 Siirryin sitten 7lk, ja muistan vieläkin millanen se päivä oli. Ensinnäkin nukuin vähän pommiin ( just mun tapaisesti) , mutta en kuitenkaan myöhästymiseen asti. Oltiin kaikki koulunpihalla ennen päivän alkamista ja kaikki tuntu niin uudelta. Oudointa oli istua luokassa, sillä meidän luokka jaettiin puoliks yläasteelle, joten oppilaita oli _tosi_ paljon vähemmän. Ja se harmittaa mua vieläkin !  7lk meni aika kivasti, aloin tutustua paremmin Pilvin kanssa, jonka kanssa en ennen ollu hirveesti viettänyt aikaa. Ja onneks oli uskonnontunnit, joilla näki sitten sitä toistakin puoliskoa meidän luokasta (siis siitä ala-asteen luokasta, mut jotenkin se on edelleen mulle samaa luokkaa) ja onneks on vieläkin yhteiset uskonnontunnit. Tutustuin 7lk myös muutamiin uusiin ihmisiin ja harrastuksissakin menin tosi paljon eteenpäin. Nyt oon tässä 8lk kirjottelemassa tätä postausta, ja tuntuu että vuodet menee vaan koko ajan nopeemmin ja nopeemmin. Elämässäni oon kyllä ehdottomasti eniten tykännyt ala-aste ajasta :) !

9 kommenttia:

  1. rakastan edelleen sun blogia ja ihana postaus

    siis kuin oot saanu jo 700 lukijaa kasaa, kun mulla on vähän päälle 200

    i-am-kaisamariaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon :) ! ja kyllä niitä sullekkin ajan kanssa varmasti kertyy, kaikki ihanat 700 on nimittäin tullu vuoden aikana:)

      Poista
  2. Apua ihana postaus ja olit liian söpö!:3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos ♥ ! joskus 5-vuotiaana oli kaikista helpointa olla luonnollisesti kuvassa :D

      Poista
  3. aww mitä kuvia :-D ❤️ ja kiva postaus! c:

    VastaaPoista
  4. oi vitsit tää oli ihana postaus!! <3 vois ehkä itekin jossain vaiheessa tehä saman tapaisen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos♥ tätä oli kyllä tosi hauska tehdäkin :) !

      Poista