2013-11-09

If these wings could fly

DSC_0019 DSC_0022 DSC_0030 DSC_0036
Ostin ton L'Oreal Parisin Cc-meikkivoiteen keskiviikkona, ja oon ihan rakastunut tohon. Niin hyvin levittyvä ja luonnollinen, kivan tuntunen iholla ! Voin suositella kaikille. Sitten aloin penkomaan mun kosmetiikkalaatikkoa, ja löysin aivan ihania tuotteita sen kätköistä. Ihan kun noi kaikki ois aivan uusia, ja osa noista onkin, tota vihreetäkään kynsilakkaa en ole käyttänyt kertaakaan. Ajattelin, että tästä postauksesta lähtien lähtee panostus. Nyt alan ns. suodattimen läpi katsoa, mitä ja miten mä tänne blogiin kirjottelen, ja millaisia kuvia julkaisen. Oon ihastunu nyt videoiden tekemiseen, koska se on vaan tällä hetkellä niin paljon hauskempaa. Ulkonakaan ei oo oikein kuvauskelejä ollut. Kiitos teille muutamalle ketkä viime postauksen kommentteihin autoitte mua inspiraation takaisin saavuttamisessa, eiköhän tää taas tästä lähde nousuun.

11 kommenttia:

  1. haha, ihana toi vika kuva! :D ja tee vaan videoita, ne on tosi kivoja.

    ♡ make-the-world-go-round.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. upeita kuvia, postaile useemmin? :)

    VastaaPoista
  3. Eikä toi vika kuva xdd jostain syystä repesin totaalisesti :dd
    Kiva blogi, mutta toi mainos häiritsi aika paljo tuolla ylhäällä
    paljo toi meikkivoide muuten makso ku oon ite ajatellu ostaa sen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muakin se alussa häiritsi, muttei enää :) ja tarjouksessa muistaakseni 12.50€ normaalihintaisena n.17€

      Poista
  4. ihan heti herää kysymys, että miten ihmeessä en oo tänne ennen eksynyt ??!!
    kiva blogi + oot tooosi kaunis (::
    minkä ikänen tarkemmin oot ku yläasteel ? :)

    VastaaPoista
  5. Tee ihmeessä videoita! Lukijatkin varmasti ilahtuvat :)

    VastaaPoista
  6. Oon miettinytki onko tuo cc voide hyvää! Pitää varmaan itsekin ostaa :)

    elamanikuvina.blogspot.fi

    VastaaPoista