2014-09-30

Hold on tightly, let go slightly

_DSC0790 Taisin just läikyttää näppäimistölle aika reilusti vettä, mutta pitää toivoo, ettei tää kone nyt tosta simahda ainakaan ennen tän postausen valmiiks saantia. Mulle kuuluu oikeesti hyvää. En keksi kun yhden asian joka mua ärsyttää, ja se on se, että harkat menee päällekkäin isoskoulutuksen kanssa. Muuten mulla kuuluu suorastaa loistavaa. Olin viikonloppuna siellä isoskoulutuksessa, ja oli oli superia, mutta kotiin tullessani huomasin olevani aikalailla flunssassa. No, tää tauti ei siitä sen pahemmaks kehittynyt, joten sain tavallaan kaks vapaa päivää, jotka todellakin tuli tarpeeseen. Toki mulla on edelleen vähän nuhaa, mutta saimpahan paljon asioita tehtyä!_DSC0798 Tehtiin siellä leirillä tälläsiä enkeleitä. Mun mielestä nää oli tosi kekseliäs idea, ja yllättävän kauniita, jopa mun tekemänä. Sain vihdoin sen kesäkooste videon valmiiks, katoin kaikki rästissä olevat uusi päivä-jaksot, lueskelin kokeisiin kerrankin, tein herkullista kalkkunasalaattia ja päädyinpä tossa lettujakin paistelemaan. Huomenna sitten ois aika taas mennä kouluun, ja ensi viikonloppukin on vähän täynnä kaikenlaista, joten pitää nyt yrittää nukkua&syödä hyvin, että pysyisin ihan täysin terveenä. Mulla ei nimittäin oikeen oo varaa sairastella enää ennen ensi vuotta. Otsikko siis liittyy siten postaukseen, että mun pitää nyt vaan luopua tälläsistä "extra vapaapäivistä" ja pysyy arjen tahdissa  vaan mukana. Enköhän mä siihen pysty! Pitää vaan oikeesti yrittää pysyä terveenä, any help here?:-) Tällänen 3krt/2kk ei oo kauheen tervettä enää..._DSC0799 _DSC0787 _DSC0800 _DSC0801 _DSC0784 Rupesin miettimään kuvaillessa, että miten tää lettu nyt näin raa'alta näyttää..No syödessä tajusin, että olin nostanut tän ainoan kuvattavan tähän lautaselle paistamatta ollenkaan toista puolta, hups. _DSC0802 _DSC0792 Pakko mainita vielä nää kaks uutuutta, jotka lähti mun mukaan sokokselta&Yves Rocherilta. Oon niin kyllästynyt niihin Roll-on deodorantteihin, joita oon aina käyttänyt, joten päätin testata tällästä suihkutettavaa, ja rakastuin täysin! Tää on niin paljon kätevämpi ja jättää jotenkin raikkaamman fiiliksen. Sitten toi suihkugeeli. Innostuin tosta organic-logosta, kuten myös ihanan miedosta tuoksusta. Jättää ihon kivan pehmeen tuntuseks ja kivan tuoksuseks, me likey!

2 kommenttia:

  1. Hyi voin kuvitella ton lettujutun:DDD Mulkin on ollu yrn suihkugeelejä ja oon tykänny! IHANA BLOGI♥

    VastaaPoista