2014-09-09

Taking steps is easy, stading still is hard

_DSC0535 No moikka! Oltiin Pilvin kanssa viettämässä lauantainta hilpeissä merkeissä! En oikeestaan tiedä mitä muuta sanosin, kun että hauskaa oli, ideoita tuli, kameran rullalle kerty kuvia ja juteltiin asioista laidasta laitaan. Myös mun poskilihakset, sekä vatsalihakset sai taas paljon treeniä! Ja ainiin, syötiinhän me aivan älyttömän hyviä keksejäkin._DSC0524 _DSC0529 Päällä mulla oli bikbokin paita, koru ginatricotista, farkut onlylta, tennarit stadiumista, sekä toi mun dw:n kello._DSC0530 _DSC0556 _DSC0674 _DSC0675 _DSC0688 Viime vuosina musta on tuntunut, että syksy on vaan hurahtanut ohi ihan huomaamatta. Tänä vuonna tuntuu, että nyt heti kun syyskuu alkoi, oon vaan malttamattomana odottanut säiden viilenemistä ja ruskaa. Saattaa kuulostaa oudolta, mutta mä tykkään siitä, että on joko lämmintä tai kylmää. Nyt mulla on nimittäin koko ajan joko kuuma tai kylmä. Ja nyt oon jo henkisestikin valmis siirtymään shortseista farkkuihin, sekä t-paidoista pitkähihaisiin. Mut muuten valtasi pienoinen vaatekriisi tässä yks päivä, kun tajusin, etten voikkaan enää käyttää mun shortseja tai croptoppeja! En edes kerennyt pitää kaikkia shortseja niin paljon kuin olisin halunnut, tai joitakin en ollenkaan. Noh, mahdollisia talven lomamatkoja odotellessa ;)_DSC0679 _DSC0692 _DSC0694 Taas ihan vaan pari kuvaa näistä kekseistä, mutta nää oli kyllä niin herkullisia, että näistä sietääkin laittaa kolme kuvaa! Kaura&suklaa on vaan niiin nerokas yhdistelmä. _DSC0695 Ps. Onko kukaan muu aivan 'addiktoitunut' tohon Orange is the new blackin tunnusmusiikkiin? Täällä nimittäin on yksi koko biisin ulkoa osaava...

6 kommenttia:

  1. Joo aina kun katon sitä, niim laulan ihan töysii mukana! Et oo ainoo, mut kiva postaus! ^^

    VastaaPoista
  2. Toi pilvi on tosi kaunis ja sillä on ihana kroppa! Mitä se harrastaa?

    VastaaPoista
  3. Tosi mukavan olonen postaus =)

    VastaaPoista