2014-09-23

What saves me from drowning

IMG_7157 Aivan ihanaa, että pääsin vihdoin viimein postailemaan nää toissa viikonlopun kuvat tänne, kun flickr vihdoin alkoi toimia. Oli ehkä parhaat kuvailut pitkiin aikoihin, nimittäin ideoita tuli, sää oli ihana ja fiilis mitä parhain.  Ei oikeestaan edes uskois, että näistä on "vaan" se kaksi viikkoa, kun katsoo nyt tuota ulkoilmaa...Toivottavasti ei tule pysyviä lumia ennen ruskaa aikaa, sillä sitä odotan niiin kovasti!IMG_6947 IMG_6942 Oon muuten tajunnut, että en oo pitkiin aikoihin ihan niinkun valokuvaus valokuvannut. Asukuvia on kyllä riittänyt, kuten myös ruokakuvia ja sellasia, mutta mulla ei oo mitään muistikuvaa koska viimeeks oisin oikeasti valokuvaillut. Ei vaan oo oikein inspistä ollut, eikä tullut. Ehkä se vielä iskee!IMG_7188 IMG_6856 IMG_6855 IMG_6861 Muistatte kai, kun puhuin teille vähän aikaa sitten siitä, kuinka pitäisi elää hetkessä.  Nyt oon vaan huomannut, että se on ihan helvitsin vaikeeta, ainakin joidenkin juttujen osalta. Huomasin nimittäin, että mun kouluviikon maanantai&tiistai on oikeestaan kivoja päiviä, mutta keskiviikosta lähtien ...no melkein itkettää, kun mietin loppuviikkoa. En yhtään tiedä mitä mä keksin motivoimaan mua! Tuntuu kans, että nykyään osaan vähän liiankin hyvin lusmuilun jalon taidon, ja päästän itteni aiivan liian helpolla.  Huomasin kanssa, että oon jo asennoitunut niin, että pääsen sinne lukioon minne haluan, mutta eihän se todellakaan oo itsestään selvää! Lisäksi kerron itselleni samaa vanhaa valhetta, että "mä sitten ennen koetta...mä sitten ens tunnilla...josku sitten vähän paremmin". No, ehkä tää tästä jossain vaiheessa, tärkeintä mulle vaan on, että selviän ja päälle päin kaikki näyttää hyvältä.IMG_7162 IMG_6892 IMG_6877 Se mitä mä oon keksinyt päivien piristäjäksi, on että mietin kaikkia kivoja suunnitelmia, ja mietin aina 5 kivaa asiaa seuraavasta päivästä. Nyt jos vaikka yrittäisin keksiä huomisesta, niin sanoisin, että: ruokana on lasagnea, mulla on illalla nykyharkat, mantsassa esitetään esitelmiä, saan nukuttua hyvät unet koska tänään ei oo myöhäisharkkoja, pääsen jo varttia vaille kaksi ja ajattelin huomenna testata uutta kampausta. Pakko myöntää, että eipä noi ajatukset aivan kauheesti kyllä piritstä. Kertokaa mulle teidän vinkkejä positiivisempaan mieleen & mikä auttaa teitä jaksamaan arkea?IMG_7254 IMG_7248 IMG_7211

17 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos paljon, oon kylläkin miettinyt sen uusimista :D

      Poista
  2. mistä toi sun ihana neule on? :) ja kello? tosi kiva postaus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kello on Daniel Wellington, jonka sain rippilahjaksi ja neule on ihan h&m:) kiitos❤️

      Poista
  3. haha bongasin sanan helvitsini XDD t. u know who

    VastaaPoista
  4. omg haluun tollaset ilmat takas! vihaan tota kylmyyttä :/

    pst. ihanat vaatteet :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi oli kyllä just täydelliset syysilmat❤️ Voi kiitos:-)

      Poista
  5. Oot varmaa tosi hyvä äikässä ku kijotat tänne blongin puolellekki aina nii hyvin?
    tää oli siis kohteliaisuus tyksin sun teksteistä♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mietin miten vastaisin silleen etten kuulostas töykeeltä, mutta se että on hyvä äikässä (osaa kieliopit sun muut) niin ei välttämättä oo automaattisesti hyvä kirjoittaja:D mutta no joo, oon aina tykännyt kirjottaa ja äikkä on kymppi:) mutta ihana kuulla jos pidät mua hyvänä kirjoittajana❤️

      Poista
  6. Jos oot nyt ysillä ni sanon vaan että elä turhaa stressaa siitä pääsetkö tiettyyn lukioon, kato kuin korkee keskiarvo raja sinne on ja yritä pitää oma keskiarvo siinä paikkeilla (..jollet oo menossa johonki tosi suosittuun lukioon :D) niin luultavasti pääset sisälle (: ite otin ihan liikaa paineita ysillä numeroista/kokeista yms. Olis pitäny vaan panostaa aineisiin joista tykkää ja muitten antaa mennä sitten helpommalla (: ..piristävää mulle on ainakin ku pitää jotkut illat ihan rentoina ja on vaan yksin ja jonkun illan tietty treeneissä ja kavereiden kaa ja ihme kyllä seki auttaa jaksamaan ku vaan päättää jonkun illan keskellä viikkoa ja sillon käy läpi rauhassa kaikkia koulujuttuja eikä mieti niitä joka ilta että "pitäis tehä, pitäis lukee" antaa sitte muuten olla jos yhtenä iltana keskittyy kaikkeen kunnolla :) Ja todellakin kannattaa mennä aikaisin nukkumaan yms. Niin on pirteempi nii mielikin piristyy (:
    Oot tosi mukavan olonen tyyppi ja tsemppiä arkeen :-) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wow en ookkaan pitkään aikaan saanut näin pitkää ja ihanaa kommenttia! Kiitos paljon, että tulit kommentoimaan❤️ Mun keskiarvo on aina ollut siinä 8.5-9 paikkeilla, että oikeestaan aika varmasti pääsen sinne minne haluan, että kauheeta numerojen nosto projektia ei ainakaan tarvii alottaa:) Mun suosikkeihin kuuluu varmaankin just liikka&kielet, joten kai mä sitten panostan niihin ja näistä vähän epämieluisimmista kuten. Fysiikkaa&matikkaa meen sit vähän helpommalla! Toi on kyllä totta, että hyvät unet tekee koko päivästä paremman ja tollaset rennot illat antaa voimaa sit niihin iltoihin, jotka on täynnä tekemistä:) pitäis varmaan munkin vähän suunnitella joitakin iltoja viikoissa, jolloin panostan koulujuttuihin, ettei kaikki illat vaan oo sellasia "annanpa vaan olla"... Kiitos vielä kerran tästä, heti ainakin piristit mun keskiviikkoa tällä❤️ Tsemppiä sinne kans!:-)

      Poista
    2. Eikää, ihanaa että tykkäsit ku kerrankin jaksoin kommentoida :) oon lukenu jo kauan sun blogia ja tykkään ihan älyttömästi! <3 kirjotat niin hyvin ja kuvat on tosi kivoja ja positiivisia jos sillee voi sanoo :D mut tää on varmaa nyt ihan ensimmäisiä kertoja ku kommentoin blogiisi! Meinannu monta kertaa, aina se on vaan jääny... mut ihana kuulla että piristi sun päivää! Nimittäin toi sun vastakommentti sai mut hymyilemään:)

      Poista
  7. Hei nää kuvat on ihan oikeesti niin huippuja! Aina alkaa itekki hymyilemään ku lukee tätä blogia ja kattoo teiän ilosia ilmeitä ja fiilistä :) Nauti vaan tästä syksystä, äläkä ressaa liikaa! Sun keskiarvot riittää kyllä vaikka vähä rennomminki ottais.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oii aivan ihana kommentti ja tosi kiva kuulla jos saan aikaan positiivisia fiiliksiä❤️ Kiitos tsempistä, pitää toivoo et näin on!

      Poista
  8. Ihana blogi sulla! jään kyllä lukemaan:) ♥

    VastaaPoista