2015-01-12

HUGE SHOPPING HAUL

_DSC1081 Moikka! Viime aikoina (joulu-tammikuussa) on tullut osteltua paljon kaikenlaista, joten varautukaas superpitkään ostosten esittelyyn! Alotetaan vaikka tosta ylläolevasta kukkapaidasta, sen ihanuuden bongasin Bikbokista! _DSC1078 Mulla ei ennen tätä ollut yhtäkään "quote" paitaa, mutta tää valkea tosi cozy-kangasta oleva Bikbokin paita sai kunnian olla ensimmäinen. _DSC1072 Mun mielestä farkuista on hirmu vaikea saada hyvää kuvaa! Uudet farkut olikin hakusessa, koska edelliset repesivät (hups) ja nää vähän kirkkaamman, mutta kuitenkin hillityn siniset on Vero Modasta. Olen enemmän kuin tyytyväinen näihin! _DSC1071 Aloin käydä mun vaatekaappia läpi, ja huomasin, että mulla on paljon kollareita, mutta suurin osa aika pieniä & vanhoja, joten oli aika hommata uudet! Ihastuin tähän väriinkin kovasti, vaikka tää on tosi erilainen, mitä oon yleensä käyttänyt. Nämä siis New Yorkerista! _DSC1063 Stadiumista ihan perus Soc:in treenishortsit, koska näitä todellakin tarvtisen useammat, kuin vain ne yhdet, ja tykkään eniten harkoissa käyttää shortseja! _DSC1061 _DSC1062 Tällänen Hair Rescue-hoitoaine, joka todella on nimensä veroinen! Laitoin tätä puolikosteisiin hiuksiin, ja hiusten ollessa täysin kuivat hiukset oli ihanan pehmeät! Voin todella suositella tätä! _DSC1055 _DSC1052 Kahdet harmaat Pyjamahousut yhteen mun parittomaan paitaan! Aika hauska, että noi tummemmat on xs ja vaaleemmat L-kokoa, mutta pienempää ei vain löytynyt, ja noi oli mun mielestä niiin söpöt, että ne oli pakko saada! Molemmat ova Cubukselta. _DSC1048 Tälläinen purkki on varmaan vilahdellut mun blogissa aikaisemminkin, mutta tää on vaan yksinkertaisesti paras naamarasva, jota oon käyttänyt! Hintakaan ei edes kirpaise! Tosi kevyt, mutta kosteuttava. _DSC1044 _DSC1046 Ennen joulua kävin tuoksuttelemassa TBS:n tota Green Apple- bodybutteria, ja vähän toivoin, että saisin sen joululahjaksi, mutta en saanut. Joulun jälkeen päätin suunnata itse myymälään ostamaan sen, mutta ei ollut jäljellä kuin vain noita huulirasvoja, joten olihan mun pakko sellainen ostaa, niin ihana toi tuoksu musta on!  Ja vaikka pelkkä tuoksukin on taivaallinen, kosteutuskin on huippuluokkaa._DSC1031 _DSC1035 Sokos Emotionin aleista ostin Lumenen ihonsävynheleyttäjän, koska katselin sitä jo aiemmin syksyllä, ja nyt kun se tuli taas aleihin niin oli mun aikani! Vielä en oo oikein päässyt tota testailemaan, mutta uskon ton olevan hyvää, koska mulla on lähinnä hyviä kokemuksia Lumenen tuotteista. _DSC1037 Näin jälkeenpäin huomasin tän olevan ehkä vähän höpsö ostos, koska tää ei ollut kauheen tarpeellinen, mutta sokkarilla tää vaan näytti niin hyvältä!  Kyseessä siis on IsaDoran tällänen.. no vähän aurinkopuuteria vastaava tuote! Saa nähdä rakastunko vai petynkö tähän tuotteeseen.._DSC1024 Orofluido:n naamio & öljy tarttui mukaan samaisesta kampaamoliikkeestä, kuin tuo Hair Rescue-suihke. Merkkinä toi oli mulle ihan vieras, mutta tuoksu molemmissa tuotteissa on kiva, ja kuvauksen&sisällön peruteella vaikuttivat hyviltä. Vielä en ole kumpaakaan näistä(kään) testannut, mutta etteköhän te pian kuule näistä lisää!_DSC1089 Hui miten huono kuva, mutta tää on tälläinen pyjama/oleilupaita Bikbokilta, ja tätä mukavampaa materiaalia saa kyllä hakea! Aivan ihana, sekä lämmin. _DSC1088 Tämä(kin) pyjamapaita Bikbokilta, ja vaikka tähän ei ollut enää housuja jäljellä, mun oli pakko saada tämä ton tekstin takia. Kuvaa niin osuvasti mua, heh! _DSC1083 En oo koskaan innostunu näistä ranskankielisistä teksteistä paidoissa, mutta tämän halusin, koska tykkään siitä että pyjamahousut & -paita "matchaavat". _DSC1084 Ja vielä koko kokonaisuudesta kera housujen kuva! Nyt on pyjamia pitkäksi aikaa..! _DSC1082 Ja vielä viimesimpänä polvisukat KappAhlista. En oikein vielä tiedä kuinka nää yhdistäisin, vaikka on mulla jo muutamia ideoita mielessä.. Mutta mitäs piditte ostoksista, mikä oli suosikkinne?:-)

12 kommenttia:

  1. Ihania ostoksia! :-) Munkin täytyis käydä kyllä hakemassa cubukselta noi söpöt yöhousut! Ja toi Bronzer herätti kyllä myös kiinnostuksen sillä normi aurinkopuuterin levittäminen on jotenkin kauheen vaikeeta (:D) - Muistatko minkä hintanen se oli? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi oli tasan puoleen hintaan eli normaalihinta 19€ ja nyt alessa 8€ eli puoleen hintaan:-) mä taas oon nyt löytänyt hyvän tekniikan&a-puuterin joten toi on siinä mielessä turha ! Mutta kiitos kommentista Selma ❤️

      Poista
  2. Tosi kivoja ostoksia! :) Eksyin blogiisi jokin aika sitten, ja ehdottomasti nykyisin yksi lemppareistani! :) Hienoja kuvia, ja hyvin kirjoitettua tekstiä. Tykkään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla Venla!:) yritän parhaani mukaan pitää tasoa yllä!

      Poista
  3. Kivoja ostoksia! :-) on myös kiva et kirjoitat selkeesti ja tekstissä ei juurikaan ikinä ole kirjoitusvirheitä :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ihana kuulla, tää kehu oikeesti ilostutti!!:)

      Poista
  4. Uu, nää oli kyl kivoja ostoksia & hyvin/monipuolisesti esitelty. :-) Toi paita on kyl ihan huippu jossa lukee "not a morning person" ! Muhun teki vaikutuksen tuo hair rescue -hoitoaine, pitää varmaan joskus hankkia jotain tuontyylistä hiuksille! Myös tuo bodybutteri kuulostaa aika kivalta. :') Kuulostaa aika jännältä tuo aurinkopuuteria vastaava meikki tsydeemi, mikä lie. :--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, en oo itse koskaan testannut tollasta, mutta aion kyllä piakkoin kokeilla! Arkiaamuisin ei vaan oikein jaksa lähteä testaamaan mitään uutta:D ja mä rakastuin kanssa tohon tekstiin "not a morning person" 😂 kiitos kommentista❤️

      Poista
  5. ihania ostoksia ♥ lemppareita oli noi veromodan farkut, kappahlin polvisukat sekä noi pyjamat on kaikki ihania ♥

    VastaaPoista
  6. Oi! Ihania ostoksia<3 Etenkin toi quote-paita, farkut ja treenishortsit oli mun lemppareita:)
    Muistatko minkä hintaiset noi shortsit oli?
    http://viiviviljaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos, mäkin oon nyt muutamien treenikertojen jälkeen todenneet nuo kivaksi:) ja normihinta 18€ mä sain silloin noista jonkun verran alennusta!

      Poista