2015-01-20

I'll worship like a dog at the shrine of your lies

_DSC1021 Heipsun, tänään ajattelin vähän kirjoitella mitä mulle kuuluu. Pääasiassa kaikki on ihan fine, mitä nyt suoriuduin yhdestä kokeesta huonoiten ikinä eli saan vilkutella jo hyvästit matikan nostamiselle ysiin, heippa vaan!  Hävitin myös mun bussikortin (neljättä kertaa?) ja oon alkanut antamaan tietyissä jutuissa periksi, kun taas ennen epäonnistumiset ovat vaan antaneet lisäpotkua yrittämiseen. _DSC1008 _DSC0858 _DSC0825 Monille marraskuu on sitä vuoden vaikeinta aikaa, mulle se taas taitaa olla tammikuu. Luin viime tammikuunkin tekstejä ja selasin kuvia, ja huomasin, että vähän tällänen sama fiilis on ollut nyt jo monta monta vuotta tammikuisin. Koulussa mihinkään ottautuminen tuottaa vaikeuksia, olen ja myös näytän väsyneeltä, sekä ajatusmaailma kääntyy negatiivisemmaksi.  Tulee vaan vähän sellanen fiilis ettei mikään oo mun juttu, enkä kuulu mihinkään. Kuulostaapa siltä kuin mulla menisi kauhean huonosti, mutta tällä hetkellä asiat menee ihanasti! Oon nyt ollut kaksi päivää tetissä, ja rakastan sitä! Mulla on siellä niin kivaa ja työpäivän jälkeenkin olo on energinen. Lisäksi tanssissa melkein koko lukuvuoden ajan on ollut meneillään joku esitys, ja nyt kuviohin tulee kevätesitys, joten siitäkin oon niin iloinen! Ja tietysti ihanista ystävistä ja kaikesta muusta hauskasta. Tykkään myös tosta pakkasilmasta, vaikka en aina sitä myönnäkkään!_DSC0823 _DSC1015 _DSC0854 _DSC0847 Nyt aion vaan kaksi viikkoa nauttia täysillä ja yrittää pysytellä tietyissä "hyvissä jutuissa" kiinni. Sen jälkeen yritän tarttua kiinni asioihin ja tehdä parannuksia mun elämän eriosa-alueilla, tai näin ainakin yritän. Ihanaa viikkoa teille, ja voikaa kaikki hyvin! vitsi miten oudon kuulonen toivotus, mutta näin mä haluan vaan sanoa_DSC0836 _DSC0833 _DSC0828 _DSC0829

5 kommenttia:

  1. Tsemppiä kirpeiden pakkaspäivien keskelle! :3 Tammikuu tosiaan tuntuu ylivoimaiselta kuukaudelta; mutta pian on jo helmikuu :)

    VastaaPoista
  2. Missä sä oot tetissä?:-)

    VastaaPoista
  3. Mullakin tammikuu yleensä yllättävän hankalaa aikaa, mutta siitäkin selviää:-)
    Kiva postaus ja ihania kuvia!<3
    http://viiviviljaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. ihania pohdintoja :) tammikuu on kyllä semmosta vaikeeta ollu mullekkin, jotenki tuntuu että motivaatio on kateissa kaiken suhteen ja ärsyttää kun on niin kylmä :D:D eikä tammikuussa oo mitään aatto- tai juhlapäiviäkään mitä odottaa.. mutta kyllä tää tästä :)

    VastaaPoista