2015-09-26

NÄIDEN BETONIMETSIEN

ianniiinna iaidallaaa ivanssitkengät istunreaunalla itsevalo Sanoisinko, että tänään oli ihan täydellinen syyssää.  Tuuli, mutta lämpimästi, aurinko paistoi, muttei kuumasti. Olin muutamana päivänä pyöritelly tota ootd:ta mielessäni, ja miettiny voisko noi housut yhdistää tohon villapaitaan, ja näköjään voi ! Kokonaisuudesta tuli mun mielestä ainakin kivan rento, mutta silti ei ihan kotiasun näköinen.ihiljaa im En muista millon oltais Hiljan kanssa viimeeks käyty kuvailemassa, siitä on ihan liikaa aikaa. Palailtiin kuitenkin näille seuduille mistä kaikki lähti, ja missä aina ennen kuvailtiin. Kivaa breikkii koeviikkoon, toisaalta oon nyt kyllä pitänyt jo kaks ns. välipäivää tässä, että toivottavasti huomenna olisin sit oikein ahkera, ja opiskelisin koko viikonlopun edestä.ibj Mun blogista taitaa myös aina huomata kun Ben&Jerryt on tarjouksessa, koska en muuten niitä yleensä raaski ostaa. Tällä kertaa en pysynytkään niissä vakkarimauissa vaan halusin testata jotain uutta, ja ostin tollasen neljän pienemmän boxin, jossa on siis noi ylläolevat maut. Muistatteko muuten vielä kun Suomesta sai 'Baked Alaska' - makua ? Mä muistan, ja en koskaan kerennyt maistaa sitä! Jos siellä ruudun takana on muita bj:n ystäviä, kertokaa mulle toki mikä on teidän lempimaku / minkä maun haluaisitte Suomeen tai takaisin valikoimiin! iheitä ilmaan imä Musta on muuten tosi jännä miten 10 minuutin kävelymatkan päästä ydinkeskustasta voi löytyä näin ihana ja rauhallinen paikka vaikkapa kuvailulle. iminärannassa

7 kommenttia:

  1. Heiii aivan ihania kuvia, ihana postaus!! Alko heti otsikosta soimaa Heikki Kuula päässä, hyvä biisi hahah 😍 Ja huomenna mun on kans pakko pitää kunnon opiskelupäivä koeviikkoa varten...
    Mä en oo ikinä tietääkseni ees maistanut muuta B&J:ä kuin Cookie Dough'ta, pitäis varmaan sivistää itseeni heh :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihan superisti ! <3 Joo suosittelen testailemaan uusia B&J makuja, saatat löytää jonkun uuden suosikin ;-)
      Mulla toi opiskelupäivä hieman jäi, kun suuntasinkin lenkille&leffaan, mutta onneks ranskankoe olikin odotettua helpompi ! Ja niin vielä, toi Heikki Kuulan uus albumi on kyllä kokonaisuudessaan huippu !

      Poista
  2. Kiva postaus ja tosi kiva toi asu!
    Ite oon maistanu B&J strawberry cheesecake ja peanutbuttercup, ja oli kyl tosi hyvää:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Joo toi Peanut Butter ois varmaan tosi hyvää jos tykkäis maapähkinävoista :-)

      Poista