2015-09-04

247 365 SATASELLA KAIKKEA

DSC_0307 "Ei enää epämääräsiä taukoja" taisin kirjoittaa pari postausta sitten ? Tää nyt vaan on tällästä, että päivät oon lukiolla, illat tanssisaleilla x 5 viikkoon. Myöskin tää uusi läppäri on oma haasteensa - ei tässä koneessa ei ole mitään vikaa, päinvastoin tää on lähes täydellinen, mutta mä en vielä vaan ihan handlaa kaikkea. Tällä hetkellä ainut vaihtoehto on postialla koulusta, ja tälläkin hetkellä kirjoittelen Opo tvt tunnilta. Oon nimittäin ottanut vähän pitkiä viikonloppuja lähiaikoina useampia ja just kun oon saanut matkalaukun tyhjäksi, on mun pitänyt oon saanut täyttää sen uudelleen. Ensi viikonloppuna ois tarkotus pysyä kotosalla, mut saa nyt nähdä. Mä lupaan et me nähdään Blockfestien merkeissä alkuviikosta. Vaikka on ihanaa, kun on paljon kaikkea, yksi vapaa päivä ois aika ihana Hauskaa viikonloppua kaikille1

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti