2015-08-30

ROCK COCK 2015

PicMonkey Collage rockki IMG_5773 PicMonkey Collage2 PicMonkey Collage3 PicMonkey Collage4 PicMonkey Collage5 Summer Up ja Blockfest. Ne kaksi oli suunnitteilla, kun talvella mietin mihin festareille suuntaan. No pikku hiljaa eri suunnasta alkoi tulla vinkkailuja Kuopio Rockiin liittyen ja pian meitä oli kolme tyyppiä mukana , ja lopulta oltiinkin kuuden ihmisen voimin suuntaamassa kohti festarialuetta. Vähän ennen lauantaita sai onneksi vielä lippuja ja kaikki meni paremmin kuin hyvin. Koko päivän satoi, ja välillä olin ihan litimärkä + eka kerta muuten kun festareilla olin toppatakissa, mutta kaikki keikat oli aivan täydellisiä. Päivällä Sannin keikalla paistoi vielä, mutta kun Jvg:tä siirryttiin jonottamaan alkoi sataa. Muistan niin hyvin sen, kun istutaan Sonata Artican keikalla syrjemmällä ja venataan vaan, että päästään Haloo Helsingin eturiviin - ja mehän päästiin! Ekaa kertaa Haloo Helsinki livenä, ja ei muuta kun wow, rakastan koko bändiä. Jvglläkin oli taas niin huippu keikka, ja Villegallella oli ehkä täydellisimmät vaatteet ikinä. Haloo Helsingin jälkeen soitti vielä Elastinen, ja keikka oli täysin samanlainen, kuin Summer Upissa, joten mulla iski jo loppu puolella sellanen "joko tää loppuis"- fiilis, mitä ei oo ikinä missään tullut. Tarkotus oli vielä lähteä jatkoille, mutta koska ilmeisesti 'jatkot' oli jo loppuneet ja mä olin niin märkä, että Kukan löydettyäni kävelin vain kotiin. Jotenkin vaan nauratti, kun hiukset takussa, jalat niin kipeenä istun aamuyöstä sohvalla syömässä muroja paketista. Elämä oli kivaa.

5 kommenttia:

  1. Tuli jotenkin tosi hyvä fiilis tästä postauksesta! ♥ En tiennykkää että säkin olit blockfesteillä! Mä olin katsomassa jvg:tä blockeilla vähän kauempaa, mutta sittenkun sen keikka loppui niin menin eturiviin odottamaan Wiz Khalifaa. :D Tosi kivoja kuva kollaaseja tässä, jotenkin alkaa kaipaamaan kesälomaa niin paljon kun näitä katsoo. En oo muuten koskaan kuullutkaan tosta kuopio rockista, kuulostaa kuitenkin ihan kivalta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiva kuulla!❤️ Mä saatoin nähdä sut perjantaina jossain vaiheessa porteilla jos sulla oli haaremihousut ? Sen jälkeen ei näkyilty vaikka mekin oltiin karrisyta&rudista wiz khalifaan siellä eturivissä :-) joo musta tuntuu ettei kuopiorock ookkaan kauheen tunnettu! Se on pysynytkin juuri rockina, eli koko paikka täynnä hevareita!

      Poista
    2. Oi joo, siellähän minä haaremihousuissa pistelin menemään, höh etten sitten sua nähny! :D

      Poista
  2. Monellako jvgn keikalla oot ollu? Kummasta tykkäät enemmän? Lempi biisi? Minne keikalle meet seuraavan kerran?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Viidellä oon ollut, no villegalle on enemmän jotenkin esillä ja outgoing, mutta tasavertasia on mulle! Lempi biisi..no siis tyyliin kaikki! Tykkään tosi paljon atm venäläistä rulettii, tarkenee, tuulisii, mistä sä tuut, Teemu ja Jari & Faija :-) ja ei oo stm tiedossa jvgn keikkoja :/ Seuraavana taitaa olla Nikke Ankaran keikka !

      Poista