2015-08-09

FRIZZY HAIR & FLANNEL, MORNING

DSC_0434 Rakastan aamuja. Joo, minä joka ei todellakaan ole mikään aamuvirkku. Rakastan aamuja, jotka alkavat kahdeltatoista, eli niihin aikoihin kun oon viimeisen kuukauden ajan heräillyt. Okei myönnettäköön, että aamupäivä taitaa siihen kahteentoista loppua.. No yritetäänpä uudestaan; Rakastan aamuja, jos olen valvonut aamuun asti. Kun aurinko alkaa nousta, ilma on raikas, ulkona on niin hiljaista, ja postinkantaja käy heittämässä aamulehdet, ja näkee sen miten seuraava päivä alkaa, se on kaunista. DSC_1250 DSC_0437 Mua todella ahdistaa enemmän, kun ikinä. 3 aamua. Mä en jaksa. Ottakaa mun opiskelupaikka ja kirjat,ja heittäkää mut lähimmälle lentokentälle. Kiitos.DSC_1242

10 kommenttia:

  1. Ihana postaus, saat jotenkin näistä ihan tavallisista hetkistä niin kivoja kuvia!! ♥ Mäkin rakastan myöhäisiä aamuja!

    Ja joo mäkään en millään jaksais palata takaisin kouluun, minne tää koko ''kesä'' hävis?! Tuntuu että tältä tuntuu joka vuosi kun kesä loppuu, mutta tää kesä meni ihan älyttömän nopeaa, varmaan senkin takia koska olin töissä puolet kesästä hah :-D En jotenkin oo varautunu tähän koulujen alkamiseen, koska en oo vieläkään hommannut edes kirjoja oivoiii :D Mulle kelpais kans toi lentokenttäajatus....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Anninaa ❤️ Ja joo "kesä" tosiaan, sitä ei koskaan tullutkaan :/ tää kesä on ollut jotenkin erilainen, erilainen mut kiva silti! Ootan kyllä niin sitä että lähdetään jonnekkin ulkomaille, tarvitden rusketuksen :-D ja mäkin olin ekaa kertaa vakitöissä, sekin toki vie lomaa!

      Poista
  2. Ihana postaus ja aamut on kyllä kieltämättä ihania sillonkun saa nukkua niin pitkään kuin huvittaa! :-)Onnea opiskelun pariin!! <3

    http://neeanatalie.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep, lauantaiaamut arkena, täydellisyys ❤️ Samoin sinne!

      Poista
  3. Eikä, oot niin positiivinen ihminen! Miten jostain aamustakin voi kirjottaa jotain tälläistä? :-D Hahah, ihana sinä ♥

    VastaaPoista
  4. ihanasti kirjotettu postaus :) ♥ mulla koulu alkaa onnekseni vasta 17 päivä, mutten ois siltikään vielä valmis :( haluaisin vaan matkustaa johonkin lämpöseen pitkien hiekkarantojen ja sinisen meren äärelle, yyh ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi kuulostaa unelmalta tällä hetkellä, voi kun toteutuis! Ja joo, mullakin "vasta" ylihuomenna.

      Poista
  5. Osaan niin samaistua tuohon tekstiin. Ihania kuvia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jännä miten ihan inspiroiden yleensä syntyy ne parhaat tekstit :-D kiitos❤️

      Poista