2015-11-08

ETHÄN KORJAA MINUSTA MITÄÄN TAI YRITÄ MUA PELASTAA

normig Alan olla jo aika pro tän itselaukaisin kuvailun kanssa ! siihen nähden ainakin mitä joskus olin..  Ei oo nimittäin taas toviin tullut kuvailtua kenenkään kanssa, kun en aina kehtaa tyyppejä kuvailemaan mun asuja. No, sujuu se sit välillä näinkin! Tiedättekö muuten sen fiiliksen, kun sulla on ollut paljon lempibiisejä, mutta oot kuluttanut kaikki aivan puhki, etkä millään löydä uutta kuunneltavaa ? Mä tiedän ! Tänä syksynä kuitenkin tuntuu, että uutta musaa on löytynyt melkein enemmän, kun kerkeän edes kuunnella. Mutta parempi näin - aina on joku biisi, joka tekisi mieli laittaa soimaan ! Kiinnostaisiko teitä muuten postaus musiikista & mun lempi biiseistä ? normioutfitti norm normikynttilä Vähän on kyllä nyt ykspuolista tää kuvamateriaali, mutta vuosienkin jälkeen oon ihan onneton karsimaan kuvia. Oon myös aika onneton välillä tekemään päätöksiä. Päätän jotain, sitten kadun sitä, jos perun sen, haluaisinkin sittenkin valita sillein, ja lopulta päädyn alkuperäiseen ratkaisuun. Kuulostaako tutulta ? Toivottavasti en oo ainut. Mua myöskin ahdistaa välillä sopia pitkän ajan päähän jotain, koska mitään en inhoa enempää, kun jonkun feidaamista. Kai mulla on vähän tapana odotella jos tuleekin jotain siistiä extemporea, tai haluun olla varma, et jos sovin lähteväni vaikka leffaan, että siihen on sit varmasti fiilistä. Toisaalta jotkut super siistit jutut voisin sopia vaikka vuoden päähän, kuten kaikki reissut. normff Ja päätöksistä vähän lisää, en oikein osaa päättää mihin suuntaan sitä lähtis vähän kaiken kanssa. Tanssin siis viikosta toiseen tietenkin, ja koulussakin surffailen kurssilta toiselle (sai muuten toi surffailu- verbi koulussa käymisen kuulostamaan hauskalta, pitääpä ottaa käyttöön!) Mutta kohta pitäis päättää, että palaanko soittamaan pianoa, vai pidänkö vielä kevään opintovapaata. Pikku hiljaa pitäisi myös tehdä ainevalintoja, ja alkaa ihan toden teolla opiskella - ja varmaan hoitaa ne läksytkin. En myöskään tiedä, mihin suuntaan lähtisin tätä blogia nyt viemään. Oon ehkä vähän hukassa kaiken kanssa, mutta silti luotan intuitioon ja siihen, että asiat kyllä menee niin kuin niiden kuuluukin.normikanerva Tästä tulikin tällänen syvällinen sunnuntai postaus,  mutta hei kiva välillä näinkin. Viettäkääs ahkeraa sunnuntaita - niin mä aion tehdä, tai sitten levätkää kunnolla tulevaa viikkoa varten.normiiii normjh

14 kommenttia:

  1. se on kyllä ethän yritä mua pelastaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin on, mut siten se ei ois mahtunut otsikkoon samalle riville :-D

      Poista
  2. hyvä teksti ja ihania kuvia ♥ sun blogi on niin inspiroiva ♥ ois muuten kiva jos tekisit joskus jonkun tanssiin liittyvän postauksen tai yleisestikin sun harrastuksiin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos hirmuisesti kommentista ❤️ Tätä oli niin mukava lukea ! Joo voisin toteutella tollasta, ois itseasiassa tosi kivaakin kuhan keksin miten sen teen !:-D

      Poista
  3. Sun blogi on muuttunut aivan järjettömästi tässä viime aikoina, okei onhan se jo aika pitkään ollut tämmöinen. Sun tekstit ja kuvat kaikki on muuttunut aivan järjettömän ihaniksi! Oot tosi taitava kirjoittamaan ja uskon, että blogi on monen inspiraation lähde! Kaikkea hyvää sun blogille ja tästä on hyvä jatkaa eteenpäin♥

    http://jenzkusmile.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on varmaan tähä mennessä ihanin kommentti, jonka oon tänä syksynä saanut ❤️ Kiitos hurjasti, ihana kuulla, että kehitystä on tapahtunut! Välillä kun tuntuu, että sit junnailee totaalisesti paikallaan, tai ottaa jopa takapakkia ! Pitää yrittää myös pitää tätä 2-3 postausta viikossa tahtia yllä:-) kiitos tuhannesti ja hyvää jatkoa sullekkin ❤️

      Poista
  4. jonkinlainen musa postaus kyl kiinnostais! hei upeita kuvia kaikki. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Inka 😚❤️ Ja joo pitää alkaa miettiä millanen olis sit kivasti toteutetettu musiikkipostaus :-)

      Poista
  5. oot tosi kaunis ja laiha voisitko tehdä laihdutusvinkit postauksen ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En valitettavasti voi tehdä, koska mulla ei oo asiasta varmasti mitään uutta tietoa kellekkään ! Sen sijaan kyllä voin tehdä joskus jotain "kuinka muuttaa elämämtapoja terveellisemmäksi" tms postausta .

      Poista
  6. Hienoja kuvia:)♥
    Ja mä oon kans tosi huono tekemään päätöksiä :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Ehkä me vielä joskus ollaan sitten tosi määrätietoisia ! :-D

      Poista
  7. wou miten pidät kroppaas tossa kunnossa ? :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha en koe olevani mitenkään huippu kunnossa, mutta no liikun aika paljon, mut ruokavaliossa ois parantamisen varaa ihan huimasti :-D tuntuu kyllä et tää mun läpi iän tanssiharrastus on ehkä muokannut kropan tiettyyn sheippiin !

      Poista