2015-11-28

WHAT HAS HAPPENED DURING THIS AUTUMN ?

Marraskuu alkaa olla lopuillaan, mikä virallisesti tarkoittaa sitä, että syyskausi loppuu ja talvi pääsee valloilleen (toivottavasti pääsisikin ihan kongreettisesti ) ! Jospa kiteyttäisin tätä syksyä hieman,  koska paljon uusia juttuja on tapahtunut mun elämässä, niin pieniä, kuin suuriakin.
koivu8 -Menin ja testasin ( no itseasiassa voitin) 2kk jakson fressille, ja näin ollen musta, itseään ei-kuntosali ihmiseksi kutsuvasta tyypistä tuli suositun salin asiakas ainakin hetkeksi ! Ei vitsi kuinka jännää oli mennä ryhmäliikunta tunnille ekaa kertaa, hyvä kun edes pois pukuhuoneesta löysin. Tässä voin sanoa ylittäneeni itseni.ja tuli testailtua monipuolisesti kaikkea.

-Löysin rullailun. Ensi kosketukseni rullailuun tapahtui pari viikkoa sitten sunnuntaina, ja voi miksi en oo löytänyt tätä aikaisemmin ! Voin sanoa, että teki kyllä niin hyvää mun kropalle, ja jotenkin lihakset tuntui hetken rullailun jälkeen paljon yhteistyöhaluisemmilta venyttelynkin suhteen. Ja tanssijoillahan kehonhuolto on ihan kondiksessa..yeah right !

-Lopetin pianon soiton tai itseasiassa pidän opintovapaata. Oon 6-vuotiaasta lähtien käynyt viikottain pianotunneilla ja olin yllättynyt ettei nyt tuntunut lainkaan omituiselta pitää taukoa 10 vuoden jälkeen. Saa nähdä milloin palaan taas pianon ääreen - jos palaan.
koivu5
-Oon pyöritellyt mielessäni vegetaristista ruokavaliota.  Se kiinnostaisi mua kovasti, mutta ainakaan vielä en siihen oo monista syistä ryhtymässä. Mutta onneksi voin opetella kokkailemaan herkullisia kasvisruokia ;-)

-Aloitin lukion.  Voisin joskus kertoilla mun opiskelusta enemmänkin, jos teitä kiinnostaa, mutta täytyy sanoa, että kai mä loppuen lopuksi nyt viihdyn tuolla. En hirveästi huomaa tason vaikeutuneen, ja koko kirja koealueena tuntuu ihan luonnolliselta. Karu totuus vain on se, että kukaan ei tuolla enää huolehdi tai vahdi. Tai no joo, ehkä jonkin verran, mutta yläasteeseen verrattuna tosi minimalistisesti.

-Kiinnostuin taas leipomisesta - ja päätin, että silloin kun valmistun lukiosta, musta on tullut aivan mahtava kokki, sekä leipuri, heh.
koivu koivu7 -Aloitin vloggamaan säännöllisesti ! Nykyään multa ilmestyy myös videoita 1-2krt / vk , ja youtubesta mut löytää nimellä Ansku D. Haluan ehdottomasti kehittyä videoiden teossa, ja löytää just sen mun omantyylin toteuttaa kaikkea.

-Oon alkanut siivota mun elämää. Kuulostaa ehkä vähän hassulta, tai jollain tapaa jopa rajulta, mutta selitänpä nyt hieman, mitä sillä tarkoitan. Tarkoitus olisi käydä vaatekaappi läpi todella kriittisellä silmällä, ja laittaa pois kaikki vaatteet, joita en oikeasti koskaan käytä. Sama pitäisi myös tehdä kaikelle muulle tavaralle ja sitähän multa löytyy lapsuuden leluista sisustuselementteihin.

-Oon aina ollut tosi huono kuvien kanssa. Nimittäin siinä suhteessa, että mun kännykkä huutaa muistin loppumista jatkuvasti, kamerasta on aina tila loppu, ja kone pyörittää kauheita ylikierroksia valtavan kuvamäärän takia. Asetimpa siis itselleni aikarajan, että vuoteen 2016 mennessä oon arkistoinut kaiken tarpeellisen, ja sen mitä en oo, kylmän viileeästi vain poistetaan.
koivu3 Mut hei kertokaas mitä teidän syksyynne on kuulunut, onko elämä ollut ihan peruskauraa vai täynnä muutoksia, vaiko jotain kenties siltä väliltä ? :-)

23 kommenttia:

  1. Alotin kans lukion ja yllätyin kans kuinka iisiä siellä ainaki näi alkuun on ollu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee mahtavaa ! Ainut raskaalta tuntuva juttu musta on se, et tunnit tuntuu toisinaan niin hiton pitkiltä :-D

      Poista
  2. Näytät kauheen väsyneeltä noissa kuvissa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yritin valita sellaisia, joissa en näyttäis, mutta sellasta se on :-D Oli aika huono maanantai sattuneesta syystä.

      Poista
  3. aloitin myös lukion ja voin vihdoin sanoa, että olen löytänyt paikkani! lukio on kyllä niin mun juttu, varsinkin kun ryhmät vaihtuu koko ajan (nimim. kolme vuotta inhottavasta luokasta kärsinyt...). muuten on kyllä ollut sellaista kivan muuttumatonta aikaa koko syksy! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, tosi kiva kuulla ! :-) Mä taas en oikein koe omaksi jutuksi tätä et koko ajan kaikki vaihtuu, ja vieläkin kaipailen meidän vanhan luokan perään .. :-D

      Poista
  4. Ihana postaus! Hei tosta kasvisruokavaliosta, mulla oli pari viikkoa sitten lihaton viikko ja kirjotin siitä just mun blogiin! :-)

    aboutmylife-peppi.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi vitsi kuin kiva, mäpä käyn heti lukemassa sen ! :-) ja kiitos paljon kommentista !

      Poista
  5. ei vitsi oli kyllä kivaa luettavaa, ihania kuvia myös! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos Inka <3 Arvostan sitä, kun jaksat aina olla kommentoimassa !! :-)

      Poista
  6. Mäkin aloitin lukion ja oon kyllä viihtyny siellä :) Ja heh, musta tuntuu et tää syksy on ainakin menny tosi nopeesti :D Niin outoo et kohta alkaa jo joulukuu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo niin kyl on ! Jännä et yks lukukausi on taas takana :-D

      Poista
  7. Lukio menee kyllä yllättävän nopeesti, kun jaksot vaihtuu kokoajan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo! Hyvästä jaksosta ei raaskis luopua, mut onneks ns. huonot jaksot on nopeasti ohi !:-)

      Poista
  8. olipa kivasti toteutettu postaus :-)

    VastaaPoista
  9. Olipas kiva postaus jälleen kerran! :) Nyt tulee ehkä vähän tyhmä kysymys mutta oon nyt innostunut huulipunista ja vähän metsästänytkin kivaa sellaista niin mitä sulla olikaan näissä kuvissa huulissa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla !:-) Ei oo tyhmä kysymys, mulla on essencen huultenrajauskynää, en nyt äkkiseltään muista sitä sävyä, mut jos tarkemmin haluat tietää voin tsekkaa ja laittaa sen sit ?:)

      Poista
    2. Joo ois kiva jos laittaisit sen:)

      Poista
  10. Ihana postaus. :-) Oot kyllä älyttömän nätti. :o

    http://www.essiikaroliina.blogspot.fi/

    VastaaPoista