2015-11-20

PARTSILLA JA TURUSSA.

partsil Pähkäilin pitkään missä, miten ja milloin mä saisin taas kuvia, koska ulkona on satanut lähes joka päivä viimeiset kaksi viikkoa, ja silloin kun sää oli nätti, ei mulla ollut kameraa tai aikaa. Eilen tajusin (edelleen kun sade ropisi kattopeltiin ) , että meidän partsillahan olisi ihanteellista kuvailla ! No, ei kyllä ollut, mutta kelpasi tällä kertaa. Pian kameran edessä seisoessani tajusin, että mähän oon todella epäkuvauksellinen ! Tollanen hölläily asu ja sotkuiset hiukset. Lisäksi kävi yks "hassu" juttu, nimittäin aamulla meikatessa olin unohtanut laittaa ripsaria & huulipunaa, ja huomasin sen vasta iltapäivällä :-D En tiedä mitä tohon pitäisi edes sanoa.. Päätin kuitenkin lyödä koko homman ihan pelleilyks, koska valoahan riitti kuitenkin !magnum2 Tällä viikolla oon keskittynyt aika lailla treeneihin, koska esitykset alkaa lähestyä (ja jos en oo treenannut oon yrittänyt tehdä jotain koulu juttuja, tai vaan makoillut). Tosta kuvasta mulle tulikin mieleen, että nyt mulla taitaa olla kahden viikon salkkarit katsomatta, siis 5 tuntia salkkareita.. ohoh  ja sama juttu uusi päivän, antti holma shown, possen ja voitolla yöhön kanssa, oon niin jäljessä kaikissa sarjoissa, tuntuu etten koskaan kerkee kattomaan niitä !partsil2 partsilla4 Itse asia, josta halusin tänään kertoa, oli mun viikonloppuinen Turun reissu ! Suunnattiin siis tuonuon kanssa Turkuun, ja täältähän ajaa pysähdyksineen sen 7h, ja pakko sanoa, että matkat kumpaankin suuntaan oli aivan parhautta ! Turussa sitten suuntana oli MNF, ja toivoisin teidän katsovan ton koostevideon / my weekendin tosta alta, jos teitä kiinnostaa kuulla lisää. Viikonlopusta jäljelle jäi paljon kivoja muistoja, uusia biisejä ja läppiä - mutta myös paljon univelkaa.
Mutta mä lähden nyt kouluun, hauskaa viikonloppua kaikille !magnum partsilla5 partsilla6

8 kommenttia:

  1. hahah, mullakin on käyny tolleen että oon unohtanu ripsarin, mutta rajaukset oon kuitenki laittanu :'D oliko toi jätski hyvää? :) ja ihana vidi ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä! :-D Niin "lohdullista" kuulla, että en oo ainut! Ja joo oli ihan jees, ainakin super suklaista, ja mä en vaan koskaan oo oppinut tykkäämään liiemmin suklaajäätelöstä :-) kiitos kommentista <3

      Poista
  2. Mä mietinkin kävelitkö mua lauantaina vastaan hk-areenalla, mutta ilmeisesti olit sinä :-D

    http://oona-h.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha ei vitsi vähänkö siistiä et tunnistit :-D !

      Poista
  3. tällein ihan vinkkinä kannattaa käyttää vaan tiukkoja paitoja niin näyttää hoikemmalta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti vinkistä, mutta oon ihan tyytyväinen löysempiinkin paitoihin !:-)

      Poista