2013-05-11

How to spend a rainy day

Farkut-Veromoda Paita-Zara Takki-Sunny's
Helou ! Eilen mulla oli vähän tylsähkö päivä ja päätin vielä lähteä tolla mun rajattomalla bussikortilla käymään K-citymarketissa. Eka mun piti mennä keskustaan bussilla, sitten siellä odotella hetki, ja mennä toisella bussilla sinne citymarketille. Matkoissa mulla meni yhteen suuntaan n.1h jos lasketaan kaikki odottelut yms. Ja itse cittarilla mulla meni varmaan 45min, ja en oikeestaan ostanut mitään erikoista, irttareita&äitienpäiväjuttuja. Oli silti ihan kiva reissu, ja tulipahan mentyä tollakin bussilla, millä en oo koskaan ennen menny! Tänään mennään Jassun kanssa matkukseen, sieltäkin sitten saattaa tulla kuvia jos otan kameran mukaan. 
Ja jee, alotin eilisiltana lukemaan kemiankokeeseen, vaikka en edes tiedä koealuetta ! Varmaan ensimmäinen koe ikinä, mihin alotan lukemisen näin ajoissa. Koe on siis maantaina, hehheh. Hauskat lauantait teillekkin!

18 kommenttia:

  1. Sää oot niin kauniiiiiiiiiiiiiiiis ♥:3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiiiiiiiiiiiiiitttooooooooooossss hirrrmuuuusestiiii ♥

      Poista
  2. ihana postaus mut ymmärrä jo että se on fysiikka!:D

    VastaaPoista
  3. oot edellee tosi kaunis & iiihana postaus :3 ♥ + ihanat kuvat jälleen

    VastaaPoista
  4. tosi ihania kuvia ja oot tosi kaunis! :3

    VastaaPoista
  5. ääh ihania kuvia ja oot ihana itsekkin noissa kuvissa, aws <3

    VastaaPoista
  6. Ihana postaus!:) Oot niiiin kaunis. <3

    VastaaPoista
  7. Jostain syystä tykkään sun blogista tosi paljon! :D Lukisin tosi mielelläni sellasta postausta missä on sun harrastuksesta (siis tanssista) kaikkea, esim. mitä teette treeneissä ja sellasta (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiitos paljon<3 ja voisin sellasta vaikka tehdäkkin, mutta aattelin että videomateriaali ois kivaa:)

      Poista
  8. Tykkään sun blogista tosi paljon! :)))

    VastaaPoista
  9. Hihii nätti sää :3 Mun mielestä sullon liian iso fontti. Mä en tykkä paulasta :( Nyt alko tekee mieli karkkii, mutta karkki lakko estää sen.

    VastaaPoista
  10. Alkaa pikku hiljaa ärsyttää ku teet koko aijan noita "liikkuvia kuvia" :D

    VastaaPoista