2013-06-03

Hey sailor my ship is leaking

Ihanaa olla lomalla ! Oon tässä lähiaikoina ollu Kukan mökillä, ja oli kyllä tosi hauskaa soudella kumiveneellä ja pomppia naapurien trampalla. Ja oispa joku saanu kaikki älynväläykset videolle kun hypättiin veneestä uimaan ja pyydystettiin sitten meloen pyyhettä vedenpohjasta varmaan puoli tuntia kun se sinne tippu. Saatin kuitenkin se ylös, hyvä me. Eilisiltana tein tommosta iltapalaa mitä ekassa kuvassa on, oli kyllä hyvää. Sit tänään aamusta lähin äitin kanssa käymään kaupassa, ja mulla oli kurkku aika kipee ja nenä valu. No sitten lähettiin iltapäivällä soutaen saareen ja syötiin siellä eväät, otettiin aurinkoa. Illalla käytiin vielä nopeesti Matkuksessa kun äiti halus käydä ostamassa yhen hameen ja mekon, niin mä sit kävin Bik Bokilla kiertelemässä ja ostin pitkästä aikaa karkkia halpahallista. Nyt mulla on ihan kipee olo, pakko ottaa huominen tosi rennosti että paranisin tosi nopeesti ! En oo ikinä ollu kesälomalla kipeenä...Mitäs te ootte tehny ?

12 kommenttia:

  1. voi kuinka ihanan kesäisiä kuvia! (---: voi harmi jos oot kipeenä D: en mä mitään erikoista oo tehnyt, sun päivä kuulostaa kivalta!

    VastaaPoista
  2. Toivottavasti paranet pian, ettet kauaa kesälomalla kipeänä ole. Tuli nälkä noista ruoka kuvista!:D

    VastaaPoista
  3. Kiva postaus ja ihania kuvia ansku!:-) Muuten, ku joskus nakki ja pulla julkasit sen mikrobrownien ohjeen niin se on tullu munki käyttöön. Teen sitä monesti ja auttaa mun suklaanälkään. c:

    VastaaPoista
  4. ihania kuvia :--) parane pian!

    VastaaPoista
  5. Kivoja kuvia! En oo ite vieläkään kerenny kokeileen noita mikrobrownieita vaikka on ollu tarkotus jo pitkän aikaa. :D

    VastaaPoista
  6. Voi kuinka kivoi kuvii :) ! Ja tuntuu niin ihanalta kun tää loma on alussa, on viel paljon aikaa "laskotteluun" :D

    VastaaPoista
  7. Kivoja ja kesäisiä kuvia! Ja oon ite myös vähän kipeenä, ja sen takia en oo tehny paljoo mitään:D

    millaff.blogspot.fi

    VastaaPoista
  8. Voi ku ihanan kesäisiä kuvia :)

    http://mylifejennajuulia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  9. ihania kesäkuvia :3

    http://raidallisiarusetteja.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  10. aawww rakastan noit sun hiuksii ja ihanii kuvii <3 voitko muuten tehä huone ,- ja lempivaatteetpostauksen ? :)

    VastaaPoista