2013-06-15

Juhlat & Älä ikinä tee vesimelonifruitieta

 Heips ! Tänään oltiin äidin serkun 50 vuotisjuhlissa Juvalla, ja sinne ajettiin suunnilleen 2 tuntia, ja sama tietysti takasinpäin eli yhteensä 4 tuntia autossa istumista ja tulin äsken kotiin. No ne automatkat meni oikeestaan hirmu nopeesti ja siellä juhlissakin oli mukavaa kun näki kaikkia sukulaisia taas. Näitten muutaman naama &mekko kuvan kaveriks lisäsin vanhoja vesimeloni kuvia, joita mun onkin pitäny julkasta täällä blogissa. Ja hei, älkää ikinä kokeilko vesimelonifruitieta, koska kun mä vaan laitoin vesimelonia tehosekottimeen, siitä tuli ihan semmosta noohhh en osaa selittää, mutta never try at home. 

10 kommenttia:

  1. Kivoja kuvia!(: Nyt tekee ittekki mieli vesimeloonia :D Oot kaunis kumpa itekki oisin kaunis!:P Sulla on tosi kiva blogi ja oon seuraillu tätä jo pidemmän aikaa ja aina ku tuun koneelle katon ettet oo tehny postausta! Rakastan sun blogin taustaa ja banneria ♥

    VastaaPoista
  2. Haha, mä oon tehny jotai ihme vesimeloonismoothieta.. en tykänny yhtää D: Ihana toi vika kuva :3 Oot nätti.

    VastaaPoista
  3. Käytätkö tekoripsiä ;0 ? mut silti ihania kuvia ja tee kysymyspostaus ?

    VastaaPoista
  4. oot tosi kaunis! (: ihania kuvia :3 upee mekko!

    VastaaPoista
  5. I-H-A-N-A mekko ja oot toosi nätti! oisinpa itekki:)

    VastaaPoista
  6. Ihana mekko ja oot älyttömän kaunis!<3

    VastaaPoista
  7. MÄ ASUN JUVALLA o__o missä päi tääl olit?(:
    mut oot kaunis♥

    VastaaPoista
  8. Ihana blogi sul!! Liityin lukijaks! :)

    http://johkusblog.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  9. Osaat kuvata todella hyvin! Rakastan sun blogin ulkoasua :) ja muutenkin oot kaunis. Millää muokkaat sun kuvat?

    VastaaPoista
  10. Wau, vähä sul on upee banneri!!<3 Ja tää blogi on ihanan erillainen, pakko oli liittyy seuraajaks:)!!

    VastaaPoista