2013-06-29

Päivän onni ohi mennyt on ja jälkeen kaiken sen nyt unta en saa

Eilen oltiin Kukan kanssa Matkusessa ja aika meni taas tosi nopeesti niiku yleensä kun on hauskaa. Käytiin Ikeassa syömässä ja kierrettiin suurin osa kaupoista. Miten mulle käy hirmu usein niin, että mun tutut huomaa mut mutta mä en huomaa ketään ? Sit kaikki luulee (no ei nyt oikeesti) että en halua moikata toi oon sillee etten tuntiskaa, voi ei. Mutta tänään käytiin vielä äitin kanssa nopeesti Matkuksen Glitterissä ja New Yorkerissa. Käytiin muuten myös Intersportissa ja sain tosi edullisesti bikinit kun vaan 9.90€ yks osa, eli yhteensä 19.80€ !  Tästä edes päin tulee nyt sitten niitä ajastettuja postauksia...
Ps. Kannattaa kattoo toi video jos haluaa tietää jotain paremmin, nyt mulla on hirmu kiire tehdä kaikkea vielä...

13 kommenttia:

  1. ihana postaus ja mahtavia kuvia ! :-) muuten, sellanen postaus ois mun mielestä kiva, missä linkkaat kaikki omat lempiblogisi ja kerrot vähän että millasia ne on, koska uusia blogeja on aina kiva löytää ! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo no voisinhan mä tehdä sellasen joskus :) ja kiitos paljon!

      Poista
  2. mistä noi mekot ! :) ihania ostoksia !!

    VastaaPoista
  3. Tosi mahtavia kuvia! Jälleen kerran, siis! :D

    VastaaPoista
  4. ootpa nätti! ihania mekkoja! :o

    VastaaPoista
  5. Ihania ostoksia ja oot tosi kaunis!:)♥

    VastaaPoista
  6. kivoja mekkoja ja oot nätti. mut ootko rikas tai jotain, kun suunnilleen joka toisessa postauksessa 'joo kävin matkuksessa tänään' ja sitten aina ostat pari juttua jne.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, mutta ei me olla mitenkään erityisen rikkaita ja en olis mennykkään matkukseen nyt, mutta piti ettiä toi mekko. Ja käyn siellä ehkä yleensä parin kuukauden välein tai ehkäpä kerran kuukaudessa, pientä liioittelua sulla siis ilmassa ;)

      Poista