2013-06-24

Vain elämää ei sen enempää - mielipideteksti

Kuvat on eiliseltä kun pyöräiltiin Kukan kanssa Prismassa ja takasin, oli kyllä ihanan lämmin ilta, ja tää päiväkin on ollu ihana kun on niin kiva sää ja saaressa soutelu on niin mukavaa.
Yleensä en mieti lähes ollenkaan mun postauksien tekstiä, kirjotan vaan mitä mieleen tulee, mutta tätä tekstiä oon suunnitellu jonkun aikaa.
Sillon joskus kun Vain elämää tuli telkkarista ekan kerran, katoin joka jakson, mutta yleensä samalla tein jotain muuta enkä ihan paneutunu silleen siihen ohjelmaan, Vasta sen loppu puolella tajusin miten hyviä ne kaikki laulajat on ja miten hyvä se ohjelma on. Noh, olin ihan innoissani kun kuulin että tulee toiveuusinnat neloselta, ja nyt oon kattonu joka ikisen jakson ihan täysin keskittyneenä ja muutamat jaksot kerinny kattoa jo uudestaan ruutu.fistä. Ne kaikki laulajat on ihan huippuja, ja ne kaikki versiot niin kekseliäitä. Vaikka on aika vaikee valita omaa suosikkia, sanoisin silti että Erin on mun lemppari. Erinin ääni on sellanen mitä jaksais kuunella vaikka miten kauan. Tykkään kans tosi paljon Jonne Aaronista, ja oon sen kautta alkanu nyt kuunella jonkin verran Negativea. Ennen olin kuunnellu Cheekkiä jonkun verran, mutta tän ohjelman kautta huomaa miten taitava sanottaja Jare oikeesti on. 
Jaria taas en oo kuunellu ikinä, mut se on jotenkin tosi huumorintajusen olonen ja huippulaulajakin. Oon kanssa huomannu että Dingollakin on ihan superkivoja biisejä. Oon aivan varma, että jos oisin syntyny kymmenen vuotta aiemmin, oisin varmasti ollu Dingo- ja Nylon Beat fani. Noh, voisin kirjottaa vaikka miten paljon tästä, mutta loppukoon tähän. 
Kakkoskautta en odota kyllä niin innolla, koska... no en usko että mikään voittaa tätä porukkaa ja ekaa kautta.

ps.Mitäpä mieltä ootte mieltä noista parista eri muokkauksesta kuvissa ?

16 kommenttia:

  1. Mun lemppari on Cheek,enkä itekkään oota 2. kautta ollenkaan just samoista syistä. Ohjelmasta tajus miten sympaattinen Cheek on ja oppi ymmärtään niitä muitakin artisteja paremmin.

    http://kijasnails.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, tän ohjelman kautta 'tutustu' kaikkiin aika hyvin:)

      Poista
  2. Ei tuota kyllä mielipidepostaukseks leikilläkään voi kutsuu......

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Piti lukee monta kertaa että tajuaisin, mutta oletan että tajusin nyt mitä tarkotat. Mun mielestä tää on eräänlainen mielipideteksti, nimittäin mun mielipide tästä huipusta vain elämää ekasta tuotantokaudesta ja laulajista(ja räppäristä):)

      Poista
  3. Kiva postaus, tykkäsin kuvista!

    Minun lemppari on Cheek ja samaa mieltä 2. Kaudesta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiva jos täLlänen pieni vaihtelu muokkaukseen miellytti:) ja saa nähä saako toi 2.tuotantokausi yhtä suuren suosion, ite kyllä ennen varsinaista 'tuomitsemista' aion kattoa ainakin ekan jakson:)

      Poista
  4. Ihana kuvia ja ne on ihanasti muokattu!:) Mun lempparit oli Erin ja Jonne Aaron, ootan kyllä pikkasen seuraavaa tuotantokautta koska kun luokkalaisen isä on siinä, mutta tuskin ne voittaa ton porukan!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sun kommentit on aina yhtä ihania, oon huomannu että kommentoit aktiivisesti:) mutta samat suosikit siis kun mulla ja aika samat fiilikset näköjää :)

      Poista
  5. mä aloin kattoo vain elämää vaan koska huomasin että cheek on siinä, mutta ajan myötä tykästyin kaikkiin niihi. iha sairaa hyvä ohjelmaformaatti!

    ps. jaren sanotukset on yksinkertasesti vaan parhaita

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa miten moni on sanaa mieltä:) ja en pysty tajuamaan miten joku noi lyhyessä ajassa pystyy tekee noin upeita versioita!

      Poista
  6. millä muokkaat näitä kuvii?
    oon itekki muokannu ipiccyllä samanlailla (miten tossa 3. kuvassa) nii mulla jää siiihe semmonen valkonen ohut viiva väliin! miten saan sen pois? :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Backroundiks pitää laittaa transparent tai sitte spacing pitää olla nollassa:)

      Poista
  7. Aivan ihana toi 6. Kuva, oot niin nätti :) Ja Cheek oli mun mielestä ehdottomasti paras :D <3

    VastaaPoista
  8. tosi ihania kuvia! oot älyttömän kaunis (: mäkin katoin vain elämää-sarjaa toisella silmällä :D en mä usko että kakkoskaudesta tulee yhtään niin hyvä :s

    VastaaPoista
  9. Voi kiitos Sonja <3 ja mmmm saa nähä, mutta oikeestaan ei voikkaan tulla koska eka kausi on parhain

    VastaaPoista