2013-09-19

Kuule musan pauhaamist, pidän väliin tauon jos on rauhallist

mää1234567 mä12345678 aa98765 aaa312 mmm123456789 mmm aaaa4 ma aaa8765 aaaa34 aaa12 Koulupäivä menee tosi hitaasti, koulunjälkeinen aika tosi nopeesti. Tuntuu etten kerkee tehä yhtään mitään sen jälkeen kun tuun harkoista. Tai ainakaan mitään järkevää. Maantaina oli taksvärkki päivä, imuroin kotona ja katsoin loppu päivän ohjelmia ja olin Kukan kanssa Niuvanrannassa (kuvat sieltä!!). Tiistai & Keskiviikko meni aikalailla harkoissa, mutta tänään päätettiin koulun jälkeen lähtee Pilvin kanssa Daddy's Dineriin pehmiksille Matkukseen. Tuli samalla kävästyä BikBokissa kattomassa syysvalikoima muutoksia.
Oon pitkään miettiny, että lukeekohan kukaan näitä tekstejä oikeesti ? Ja haastanki teidät nyt kommentoimaan aktiivisemmin, koska kommentteja on aina tosi kiva lukee ja jos mun blogissa käy postauksen teko päivänä n.400 ihmistä, ehkä 4% yleensä kommentoi :D
JA HEI ! Oisko muuten hyvä jos laittasin tänne alas mistä biisistä otsikko on kun aina ei jaksa linkata ?

33 kommenttia:

  1. Tämä sun blogis on kyllä ihanan rento ja hyvän tuulinen! :) Ulkoasun muuttuminen olis kyllä jo kivaa vaihtelua, vaikkakin tämäkin tosi hieno! Oot tosi kaunis! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos:) rento&hyväntuulinen on aija ihania sanoja kuvailla mun blogeja, ja oon itekkin miettiny ulkoasu muutosta :)

      Poista
  2. Luen kyllä aina sun postaukset, mutta oon aina huono kommentoimaan ihan sama mistä blogista ois kysymys!:D Ja juu, ois kiva jos laittaisit aina sen biisin ja esittäjän nimen:)

    VastaaPoista
  3. mitä tossa sun paidassa lukee ? :)

    VastaaPoista
  4. Mulla on jäänyt kommentointi tänne vähän vähäiselle :--D nojaa, ei se mitään. Sun kuvat on aivan mahtavia (!!!!) ♥ Tykkäsin tosi paljon tuosta vikasta kuvasta ja maisemakuvasta. :--3

    Hahah, hyviä koulupäiviä sulle. Tää tyttö on kaksviikkoo tetissä kotona! ja räkästen nauraen niille jotka on koulunpenkillä, eikusiis.. Ja muute ehdottomasti kerrot! Ois siisti tietää niitä biisejä muutenki, mistä otat nuita otsikoita! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon !!
      hah, kiitos :--D vai että kotona tetissä, en tienny että näinki pystyy tekee. Ja juu, aattelin nyt alkaa linkkamaan niitä :)

      Poista
  5. Oot tosi kaunis ja upeita kuvia oot räpsinyt!:-)

    VastaaPoista
  6. tuo kolmas kuva on jotenki vaan niin ihana<3

    VastaaPoista
  7. kerro vaa ne biisin nimet ja ihania nää kuvat aina ! :)

    VastaaPoista
  8. ihania kuviaa! (:
    tee semmonen youtube-palkki höskä tai sitte laitat vaan sen linkin :D
    vaikka sillee otsikko tästä ja tästän kohalla on niinku se linkki :D:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon tehny sellasia useinkin :--D ja joo toikin idea ois aika jees:)

      Poista
  9. mä luen sun postaukset aina! :)
    tosi ihania kuvia taas, varsinkin toi viiminen!<3 mulle on nyt melko sama, linkkaatko biisin vai kirjoitatko :-D

    VastaaPoista
  10. juu kyllä mä nää aina luen, ihania kuvia! (:

    VastaaPoista
  11. mä aina luen sun postaukset :D
    oot ihan älyttömän kaunis ja suloinen koira <3 muutenkin kauniita kuvia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos paljon ♥ ja nii se on Kukan Paavo :)

      Poista
  12. Ihania kuvia😊😍

    VastaaPoista
  13. mikä puhelin sullon?

    VastaaPoista
  14. onks se hyvä puhelin vai ootko vaihtamas johonki uuteen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On tosi hyvä, ainut miks vaihtasin ni koska ei oo etukameraa, ei saa instagramia tai muitakaan sovelluksia :(

      Poista
  15. mistä toi huppari on? se on meinaat ihana :)

    VastaaPoista
  16. Mistä oot ostanu sen Longchampin laukun? :)

    VastaaPoista
  17. Ihania kuvia jälleen! Ootko menossa riparille enskesänä? Jos oot ni ihan mielenkiinnosta kysyn aattelitko alku-vai loppukesästä? :)
    Oot tosi kaunis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos:) oon menossa, mutta en vielä tiiä millon

      Poista