2013-09-12

You made me forget myself, I thought I was someone else, someone good

minää kortti lahjakortit lahjoja longchamp Heyy ! En muistakkaan millon oisin viimeks käyttäny koko päivän huivia, mutta tänään päätin pitkästä aikaa testata, ja oli koko päivän ihanan lämmin ! Joo-o mulla oli siis synttärit tiistaina, joten tässä vähän tällästä pientä esittelyä mun synttärilahjoista. Tässä joku viikonloppu pidän varmaan sellaset synttärit, että sukulaisia tulee käymään, mutta kaverisynttäreitä en tänäkään vuonna pidä. Muistatteko ( tai ainakin mä tein näin) kun olin pienempi, vannoin etten ikinä lopettais synttäreitten pitämistä. Muistan pitäneeni Keilaus-, Pizza Rax, Kiipeily-, Mökkeilysynttärit ja monet kotisynttäritkin. Sitten se vaan jotenkin yks vuos loppu. Synttärit oli parhautta ! Pitää ottaa itteään niskasta kiinni ja ens vuonna kun täytän 15 järjestää kunnon synttärit.

11 kommenttia:

  1. sulla on ihanat,suuret,laadukkaat kuvat <3:-) hyvää synttärii:)!

    VastaaPoista
  2. vähän oot nätti! sulla on tosi kivoja vaatteita muuten :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos, niin oon tässä lähiaikoina löytäny oman tyylin :)

      Poista
  3. mistä toi takki on ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sunny's:ta :) ei varmaan löydy enää ku ostin sen 3 vuotta sitten :/

      Poista
  4. Morjensta! :-) Törmäsin Aamukahvilla-blogin kautta tänne ja hyvältä näyttää, vaikken kohderyhmääsi olekaan (nimimerkillä vanhus :-D. Oli kuitenkin pakko kommentoida, sillä mua jäi vaivaamaan, että tiedätkö kenen/mistä tuo kaunis värssy on tuossa toisessa kuvassa? Ja saisikohan sitä mahdollisesti lainata (ja tietenkin liittää blogisi tuon kuvan yhteyteen)? Todella kaunis, ja sopisi kuin nenä päähän erääseen postaukseeni :-)

    Terkuin,
    Elizabeth Rinne

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista! Ja saa lainata:) teksti on yhdestä mun synttärikortista, joten en tiedä mistä se vois löytyä :/

      Poista
    2. Kiitos! :-) Koitin tuossa googlaillakin ties millä hakusanoilla, mutta rutiköyhäksi jäi googlailusaaliini :-/

      Poista
    3. Selvittelin vähän ni kortti on ostettu sokokselta:)

      Poista