2013-09-08

Sä veit mun elämäni uudelle tasolle, sanon sen nyt suoraan, enkä mamoile.

salaattifttortillat stortilla salaatti kynttiläjavaahtokarkki kynttilä illanviettoo illallaa auringonlasku
Apua mistäs mä alottaisin. No mulla on ollu tosi kiva viikonloppu täynnä tekemistä. Perjantaina menin suoraan harkkojen jälkeen Kukalle yöks, tehtiin tortilloja (okei Kukka oli tehny sillä välin kun olin harkoissa), pelattiin Slenderiä (en muute pelaa pitkiin aikoihin, sydänhakkas koko pelin ajan varmaan kahtasataa), paistettiin vaahtokarkkeja, juteltiin, naurettiin, katottiin telkkaria ja riehuttiin. Joskus vähän yli 12 mua väsytti ihan sairaasti ni ajattelin että ihan hetkeks käyn silmät kiinni sänkyyn makaamaan, ni nukahinki sitten ihan heti ! Ja ehkä tunnin päästä kun Kukka oli käymässä nukkumaan olin puoliks hereillä ja kysyin " oonko mä ollu tässä kauan ? " koska musta tuntu ihan ku oisin vasta laittanu silmäni kiinni. En oo kyllä pitkiin aikoihin nukkunu niin hyvin ! Lauantaina vietin aikalailla oleilu päivää, tein kaikki läksyt ja illasta tein omatoimisia venyttelyjä ja tanssijuttuja. Nukkumaan menokin veny vähän kun katoin 4 jaksoa SuperMarjo & tytöt sarjaa. Tänään oltiin Kukan kanssa ulkona, ja olinkin taas melkein koko päivän Kukalla. Leivottiin pinkkikääretorttu (apua mikä failaus siitä tuli) ja lähinnä oleiltiin. Ja kuvattiin ihan sairaan hauska video hartioilla istumisesta. Tulipas jotenkin sekavaa ja puhekielellä kirjotettua tekstiä. No mutta hauskat viikot teille !
Btw, laitoin pitkästä aikaa legginsit oleiluiltaan jalkaan, enkä tajua miten oon joskus voinu käyttää näitä julkisesti !

10 kommenttia: