2013-09-04

Suotta mulkata, tää on vaan mun tapa, vaikka sky falls, onneks on ystävät turvana

jennifersuodatus2 jennifersuodatin jeeasuu sade puolukka ketunleipä taivas Jee jo keskiviikko! Nyt on viikon raskain aika ohi, eli pisimmät koulupäivät ja yli puolet harkoista. Väsyttää vaan ihan sairaasti ja lihakset on kipeenä. Pitäis tehdä vaikka mitä koulujuttuja, ja samalla omatoimisia tanssijuttuja. Jossain välissä pitäs myös vilkasta pianojuttuja. Ja ainiin, onhan mulla kavereitakin joita ois kiva nähdä.  Mutta päivät on kuitenkin ollu aika jees (koska harrastukset pelastaa), paitsi että tänään mun suosikkihuulipunani katos. Sitä on mulla lähes poikeuksetta joka kuvassa, ja mulla on ollu se jo 2 vuotta. Jos en löydä sitä huomenna ni en yhtään tiedä mitä teen, koska sitä ei enää edes myydä. Että vähän tutumille ihmisille jos näätte semmosta mustaa neliskanttista, aika tummanpunasen sävystä No7 huulipunaa, mulle vaan tuomaan !
Btw, mun on pitkään pitäny kysyä mitä mieltä ootte noista mun otsikoista ? Pitäskö alkaa laittaa semmonen 'asiallinen' otsikko, vaikkapa tähän postaukseen, että harkkoja&koulua&väsymystä, vai onko noi biisien  joista tykkään lyriikat ihan jees ? Koska ne on mun mielestä hauskempia (ja kiinnostavampia!!) koska siinä kokee oivaltamisen iloa, jos huomaa mikä yhteys mun otsikkolla &kuvilla ja teksteillä on.

27 kommenttia:

  1. musta nää tällaset otsikot on kivempia, noi toiset on jotenki tylsiä xd

    VastaaPoista
  2. ihania kuvia!❤
    ja lyriikat on kivoja!

    VastaaPoista
  3. Kivoja kuvia! Ja paremmat nää lyyrikat on parempia, kun noi toiset:D
    http://murujanoora.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. lyriikat on parempia, tulee parempi mieliki alkaa lukea tai sillee ja tunnen oloni viisaaks jos tiiän mistä laulusta sanat on XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. just tota oivaltamisen iloa tarkotinkin :D ! tai vähän eri muodossa mutta niimpä, oon huomannu saman jos lukee muitten postauksia :--D

      Poista
  5. ihania kuvia, oot tosi kaunis :) ois kiva jos välillä vaihtaisit ulkoasua :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon:) mä oon niin kiintyny (lue juuttunu) tähän :D mutta vaihtelu vois virkistää, pitää alkaa suunnitella jotain muutosta:)

      Poista
  6. Ihana toi eka kuva! Ja lyriikat ehdottomasti, millon teet sen kysymyspostausvideon?

    VastaaPoista
  7. molemmat otsikot on kivoja, lyriikat pelastaa sillon jos ei keksi mitään muuta!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä taas just suunnittelen ne lyriikat paremmin ku muut otsikot :D

      Poista
  8. se on skyfalls.... ei sky falls

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on sky falls :) vai kirjotetaanko sun mielestä taivas putoaa yhteen :D ?

      Poista
    2. ei, vaan se on viittaus Skyfalls elokuvaan, kuten on viittauksia Bondeihin aika paljonkin tuossa laulussa.

      Poista
  9. musta noi laulunsanat on kivempia! :) itekin käytän niitä :)

    VastaaPoista
  10. oot tosi kaunis! mä tykkään eniten laulunsanoista :3

    VastaaPoista
  11. laita noita laulujen sanoja vaan otsikoiks, ne on mielenkiintosempia :)

    VastaaPoista
  12. Sulle olis haaste miun blogissa ! :)

    kruunuprinsessa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  13. Oot niin kaunis ja pirtee aina:) Tää sun blogis on kyl upee, yks mun lemppareista!:) Ja noi laulun sanat noissa otsikoissa on mun mielestä tosi kiva mut kummatki käy!

    VastaaPoista
  14. Oot kyllä nätti ja ihana asu :)

    http://newlife-jnn.blogspot.fi

    VastaaPoista
  15. Katsotko tanssin super äidit ohjelmaa liviltä?:)

    VastaaPoista