2015-02-02

TAMMIKUUN SUOSIKIT

_DSC0147 Moikka! Minkäköhän kuukauden suosikit mä olen oikein viimeeksi tehnyt? Ei mitään hajua! Tänään nähdään jotain muutakin pitkästä aikaa, nimittäin videota! Videolla on aivan samat asiat kuin kuvinakin, paitsi kolme vaatesuosikkia jätin kuvaamatta. Nyt suosikkeihin! _DSC0120 _DSC0122 Eos lipbalm & The BodyShopin Green Apple lipbalm.
Molempien tuoksu on aivan ihana, ja niin myös koukuttava! Kosteuttaa ihanasti, ja näiden päälle myös huulipuna tarttuu hyvin.  Molempien purkitkin näyttää ihanalta ja kannet aukeaa hyvin. Ton Green Applen värikin on ihanan pirteä!
_DSC0125 Escada-Sexy Graffiti
Kaikki noistatuoksuista ovat olleet käytössä aika yhtälailla, mutta mun suosikiksi kuitenkin nousi noista Sexy Graffiti. Toi tuoksu ei ole mun mielestä semmonen 'massatuoksu' , jos yhtään ymmärrätte mitän tarkoitan? No, kuitenkin aivan ihana mun mielestä! Mutta silti miellän ton enemmän sellaiseksi iltatuoksuksi.
_DSC0128 Orofluidon hiusöljy
En ollutkaan koskaan kuullut tästä merkistä ennen erääseen kampaamoon astumistani, mutta nyt kun oon lähes kuukauden tätä käyttänyt, en usko, että voin enää löytyä parempaa öljyä! Koostumus on kivan kevyt, hyvin imeytyvä ja tässä on mieto& mielyttävä tuoksu. _DSC0132 Cow evolution.
 Mua on todella vaikea saada koukuttumaan mihinkään peliin, tai ylipäätänsä lataamaan mitään peliä. Nyt se kuitenkin onnistui, kun latasin tämän pelin, nyt oon nimittäin pelannut monta maata(?) läpi, eikä mun pelaamiselle näy vielä loppua...onko täällä ketään Cow evolutionin pelaajaa? _DSC0141 Hozier-Take me to Church
 Välillä tuntuu, etten löydä millään sellasta biisiä, jota jaksaisin kuunnella vaikka kuinka monta kertaa päivässä jopa kuukauden ajan, mutta tää biisi jostain syystä iski muhun. Niin hyvä sävelmä, ironisen hauskat lyriikat ja sanomakin tästä löytyy! Ensin olin sitä mieltä, että kun kertsissä tulee se kohta "deathless death" kohta, niin se mun mielestä pilasi koko biisin, mutta nyt sekin alkaa jo kuulostaa "oikealta". _DSC0144 Soc:in treenishortsit.
 Nää on kivaa vaihtelua mun mustiin housuihin, ja ajattelinkin jatkossa etsiä urheiluvaatteisiin vähän kivempia kuoseja, vaikka ne neonvärit ei oikein muhun iskekkään! _DSC0150 Videolla löytyvät ne kolme vaatesuosikkia, joista en ollenkaan ottanut kuvia! Mitä tuotteita/asioita te olette tammikuussa suosineet?:-)

8 kommenttia:

  1. Haha mun kaveritki on aivan addiktoituneita tohon lehmäpeliin.. Aattelin että parempi jättää kokonaan kokeilematta ettei aika mee vaan puhelimen ääressä! :-D
    Mutta tosi kivaa että sultaki tulee video taas pitkästä aikaa!(:


    http://allbeautifullost.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, suosittelen, liian addiktoiva :--D oi kiva kuulla!:)

      Poista
  2. Minunkin suosikki on ollut toi eos-huulirasva :) ja tykkään myös monista escadan tuoksuista! miten sulla ei muuten oo toi eos-huulirasvan kärki semmoinen pyöreä pallo, ootko muotoillu tota jollakin vai mitä? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi eos on kyllä täyttä kultaa, ainakin baby lipseihin verrattuna! En tiedä, oon miettinyt samaa, liekö tuo ollut virheellinen tai sitten jotenkin erilainen malli?

      Poista
  3. Vähänkö piristävää kattoo sulta videota pitkästä aikaa! Kivoja suosikkeja oot tähän laittanut. :)

    VastaaPoista
  4. vaikutat tosi mukavalle tuossa videon lopussa kun vaan höpöttelit ja puhuit!++tuo lehmäpeli kuullostaa mielenkiintoselle:DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha meinasin leikata noi random höpöttelyt tosta kokonaan pois :--D haha siinä kaikessa yksinkertaisuudesaanha se onkin!

      Poista