2015-03-02

FIFTY SHADES OF GREY

asunii _DSC0953 Moi! Eilen päätettiin Kukan kanssa lähteä leffaan, ja mentiin katsomaan toi Fifty Shades of Grey. Tosi monelta taholta olin jo kuullut, että leffa oli aikamoinen pettymys, ja mun omat odotukseni tota kohtaan alkoivat jo hiipua, mutta tässä sitä taas nähdään, kuinka erilaiset mielipiteet ihmisillä voi olla! Toisin kuin muissa leffoissa, tässä oli mun mielestä todella yllättävä loppu (en oo lukenut kyseisiä kirjoja, joten en varsinaisesti tiennyt tästä mitään!) ja mun suu kirjaimellisesti loksahti auki , kun lopputekstit lähtivät pyörimään. Moneen kertaan päiviteltiinkin, että eihän tää vaan voi loppua tähän! _DSC0971 Juonikin oli virkistävän erilainen (tai sitten mä en oo vaan katsonut tälläisiä elokuvia, en tiedä?) ja menisin kyllä kattomaan ton uudestankin, niin paljon siitä tykkäsin! Okei sisälsihän se paljon alastomuutta ja seksiä -ehkä vähän turhankin paljon, mutta no jaa, se nyt vähän kuulu asiaan. No, ei ollut kuitenkaan tarkoitus mitään arvostelua lähteä kirjoittamaan! Huomasin jälkeenpäin, että tää mun asukin näköjään sopi teemaan, koska harmaa-valko-mustalla lookilla mentiin, En ookkaan aikoihin pitänyt croptoppia! On ensinnäkin ollut liian kylmä, ja toisaalta mun vatsa viettää talvilomaa vielä..._DSC0884 _DSC0695 _DSC0888 _DSC0929 _DSC0713 Leffan jälkeen mietittiin, että mitäs tässä nyt vois tehdä. No, lähdettiin vielä pyörähtämään Matkuksessa, ja onnistuttiin missamaan bussi sieltä takaisin, mutta toisaalta sekään ei haitannut yhtään, ollaanhan nyt lomalla! Yllä muuten näätte super söpöt suklaasydämet jäätelötäytteellä, joita sain kukalta ystävänpäivänä. En kestä miten sulosia noi oli   Ja sopivasti ystävänpäiväteemassa vaaleanpunaista smoothieta..joo näiden kuvien postaaminen "vähän" jäi._DSC0954 _DSC0866 KERTOKAAS MITÄ TE PIDITTE LEFFASTA / OOTTEKO KÄYNEET KATSOMASSA?:-) _DSC0709 _DSC0956

16 kommenttia:

  1. kävin katsomassa ja oon tyytyväinen että kävin :-) mäkään en oo lukenut niitä kirjoja ja kuulin aika ristiriitasia mielipiteitä leffasta, osa sano että ihan huono ja osa taas että tosi ihana :D mä kuitenkin tykkäsin ja mietn itekkin sitä loppua samalla tavalla!

    VastaaPoista
  2. pitäsköhän toi leffa käydä katsomassa, entiedä. :D vois se kyllä olla hyväkin :) & hei ihania kuvia taas kerran :) ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos❤️ Jos tekee mieli mennä, niin mee ehdottomasti ja ilman mitään odotuksia!:)

      Poista
  3. Ihania kuvia ja tosi kiva asu!:-) Oon miettinyt leffan katsomista, vielä en oo nähnyt

    VastaaPoista
  4. kävin kattomassa sen tossa yks viikonloppu kaverin kans. Mulla oli kans tosi alhaiset odotukset, mitä luin pari arvostelua netistä ja siellä oli annettu tyyliin 2/5, mutta ite ainakin tykkäsin ja voisin helposti antaa ainakin 4,5/5! :-D juoni oli mielenkiintonen ja ei liian ennalta-arvattava niinku nykyään ikävän monissa leffoissa. Loppu oli kans ihan loistava vaikkakin ärsyttävä. :-D tuli itelle ainakin sellanen fiilis et saattas tulla jatko-osa leffa-muodossakin.


    www.tiia-valokuvaa.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne finnkinon arvostelut on aina vähän päinvastaiset ku mun omat ainakin! Mutta mäkin just antasin 4 tähteä varmaankin:)

      Poista
  5. Meinattiin mennä kavereitten kanssa kattomaan tuo leffa,mutta se sitte jäi ku kaikki sano että se on huono.Mut nyt ehkä tekiski mieli nähdä se..:DMutta jep,kivat kuvat tässä postauksessa!

    VastaaPoista
  6. Leffa oli mun mielestä ihan okei, ei nyt mikään juonirikkain mutta kyllä se oli aika ajatuksia herättävä. Odotan kyllä leffan toista osaa kun se loppu jäi myös mun mieltä kaivertamaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itekkin ilokseni sain huomata, että toinen osa on tulossa! Toisaalta vasta 2016 lopussa...;)

      Poista
  7. Ihania kuvia & tuo smoothie näyttää niin hyvältä.. <3


    http://allbeautifullost.blogspot.fi/

    VastaaPoista