2015-03-10

PERHEITÄ PURKISSA??

_DSC0151 (2) Moikka kaikki! Loma on nyt ohi, ja palasin ihan hyvillä fiiliksillä kouluun. Olisinhan mä tietty mielummin vielä lomaillut, mutta fiilis ei kuitenkaan mikään karmea ollut. Vikana lomapäivänä kuvasin tälläsen pienen videon teille, josta sitten selviääkin, että miksi tuo otsikko! _DSC0152 (2) Laittakaas videoehdotuksia alas, ja mun kanavan löytää youtubesta nimellä Ansku D! _DSC0144 (2) Tein ekaa viime viikolla ekaa kertaa kotipoppareita! Eli siis laitoin kattilaan sen verran öljyä, että sen pohja juuri ja juuri peittyi. Kun öljy kuumeni, laitoin maustamattomia maissinsiemeniä, n.1-2cm kerroksen pohjalle. Sitten vaan kansi kiinni!  Mun kattilani oli hieman liian pieni, koska yhtäkkiä poppareita alkoi sinkoilla ympäri pöytiä ja lattiaa. Mutta koska virheistä aina oppii, joten ensi kerralla mulla on sitten isompi kattilakin!_DSC0150 (2)

8 kommenttia:

  1. En tiennyykkää et puhut ruotsia! Ootko finsvensk?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No vähäsen joo, mut suomenruotsalainen en oo :--D

      Poista
  2. Vähänkö kiva video, ittekki omistan muutamia bodyshopin tuotteita ja oon kyl kans tykänny! En oikeen osaa sanoo mitään video ehdotuksia, mut ootko miettiny et voisit joskus tehä jotai myday videoo? :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon❤️ Joo kyllä voisin, mielelläni!:)

      Poista
  3. Voisitko joskus videolla tehdö noita poppareita?

    VastaaPoista
  4. Ostosten esittelyitä ois kiva nähdä!(-:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voin tehdä heti sellasen, kun on jotain esiteltävääkin!:--D

      Poista