2015-05-03

SOMETHING NEW

_DSC0952 Heips! Kun tuo keväinen aurinko suorastaan työnsi kameraa mun käteen, mietin et hei miks en tekisi tälläistä pientä ostosten esittelyä pitkästä aikaa. Kun jo kolmatta päivää makaan kotona kuumeessa, en vaan malta enää olla tekemättä mitään, vaikka voimia ei oikeestaan ookkaan mihinkään. Päädyin siis tekemään vaatekaappi-inventaarioni ja löysin vaatteita, joiden olemassa oloa en edes muistanut (huolestuttavaako?). Oon myös ajankuluksi suunnitellut kaikenlaisia kivoja outfittejä kesäksi. Nyt kun vaan ilmat lämpenisi niin pääsisi niitä toteuttelemaankin._DSC0944 Tällänen perus monikäyttöinen toppi lähti mukaan New Yorkerista. Olin tosi yllättynyt, että xs-kokoja oli vielä jäljellä, koska tuntuu että juurikin kaikista kivoista topeista kesää vasten häviää koot ihan samantien, kun tuote saapu kauppoihin.bbb Muistatte varmaan mun "Inspiration for Summer 2015" postauksen boyfriendfarkku tuskailut? No, nyt löytyy mun vaatekaapistakin boyfriendit, koska Ginatricotiin oli juuri saapunut uudenlainen malli, joka istui aivan täydellisesti. En malta odottaa näiden käyttöön ottoa!_DSC0935 _DSC0941 Voisi luulla, että tässä esittelen uutta korua, mutta itseasiassa tää on pieni Sneak Peak mun uudesta mekosta.  Haluan julkaista tästä ekan kerran kuvat sitten ihan kunnolla päällä, kun tää luultavasti on mun tuleva ysientanssi tai päättärimekko._DSC0955 Tästä on jo aikaa, kun ostin tän mango body lotionin The Body Shopilta, mutta päivä päivältä tykkään tästä vaan enemmän ja enemmän! Mikä tuoksu, kosteutus ja ei toi purkin ulkonäkökään hullumpi ole._DSC0953 Viimeisenä parit asusteet, päädyin nimittäin ostamaan jo toiset arskat tänä keväänä. En vaan voinut vastustaa kiusausta, kun niin harvat lasit istuu mulle ja noissa on mun mielestä superkiva muotoilu. Nää siis h&m:ältä. Ostin myös läpinäkyviä Invisi bobblesseja, koska huomasin, että feikeissä & aidoissa tollasissa on iso ero! Sain nimittäin joskus katkaistua glitteristä ostamani kaikki neljä kuukaudessa...Noi aidot on ainakin mulla kestäneet pakkasen ja venyttelyn mainiosti.

6 kommenttia:

  1. Tosi kivoja ostoksia, varsinkin nuo housut! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos❤️ Munkin suosikki on juuri nuo housut!

      Poista
  2. Noi housut passaa sulle kyllä superhyvin! Ja toi valkee paita asettuu ihanasti sun päälle :-)
    Mä en tajuu oonko liian raju käsittelemään noita pompuloita, sillä mulla on menny kaks tollasta ihan aitoa rikki :D Onneks ne voi sulattaa takas yhtee.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitti vinkistä, mulle ei oo tullut mieleenkään et niitä vois sulatellakkin yhteen! Voi kiitos myös ihanista sanoista❤️

      Poista
  3. Ihania ostoksia, mäkin kävin pari viikkoa sitten ostelemassa hieman kesävaatteita. :-) Noi housut sopii sulle tosi hyvin!

    therewillbesunshine-emilia.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta kesävaatteita on jotenkin paljon hauskempi ostella kun niitä paksuja "rytkyjä" :D kiva kuulla!:)

      Poista