2015-05-28

T.I.M.E

_DSC0911 _DSC0910 En ymmärrä mihin tää aika on kadonnut. Toukokuu on mennyt kuin syöksykiidossa, varsinkin nää viimeiset viikot. Tuntuu, että kaikki ihmiset ympärillä suree ja jopa  itkee, mutta musta ei vielä edes tunnu haikealta. Kyllä mullakin varmasti ikävä tulee ja itku iskee, mutta en vaan oo yhtään sisäistänyt tätä asiaa vielä. Huomenna meillä on ysientanssipäivä, eli kolme näytöstä tanssitaan ja mä en ole vieläkään ihan varma vaatteista, saatika sitten hiuksista. Mun pitäisi itseasiassa suunnata vaatekaapin kautta peilin eteen, ja jättää tää tälläiseksi pika päivitykseksi. Haluan kyllä kertoa teille ihan melkein kaiken mitä mulle on tapahtunut, ja mitä oon tehnyt lähiaikoina. Nyt en vaan millään kerkeä, koska kaikkea kivaa, kamalaa ja jännää on edessä, ja stressi level nousee. Onneks on aurinkoista ja jäätelöä!

1 kommentti:

  1. Moi! Oon lukenut sun blogia jo aika pitkään, ja sitä on aina vain kiva lukea! :) En tiedä ootko jo tehnyt, mutta olisi kiva saada postausta sun harrastuksesta! Hyvää kesän aloitusta :)

    http://annnau.blogspot.fi/

    VastaaPoista