2015-07-19

SHOPPING HAUL

DSC_0636 Sen alkukesän suurshoppailu Helsinki reissun jälkeen (ja sitä ennen itseasiassa) oon tehnyt vain satunnaisia ostoksia, jotka ajattelin esitellä nyt teille! Ylläoleva paita oli täysi heräte ostos Modan juhannusaleista, mutta koska mä tunnetusti rakastan sini-valkoraitaa ja villapaitana en sitä kuosia omistakkaan, tuli tää tarpeeseen. DSC_0626 DSC_0628 Myös KooKengällä oli suuret alet, koska keskustan myymälä lopettaa kokonaan, ja päätin hetken kierreltyäni ostaa mun ensimmäiset vanssit ! Perusmalli näistä ei koskaan muhun oo kolahtanut, mutta nää loafersit tuntu heti omilta, ja nää sain muistaakseni hintaan 45€.DSC_0631 Olin jo haaveillut siitä miten kesällä vietän viikkoja rannalla ruskettuen, uiden & pelaten beach volleytä, no voitte varmaan arvata miten näiden säiden takia on käynyt...Ostin ihan tätä varten lentopallonkin stadiumista. Toi kuosikin on samaa kuin mun bikineissä&flipflopeissa, joten ranta ootd matchais, jos sellastakin pääsis käyttämään.DSC_0633 DSC_0635 En yleensä nettishoppaile ( no en kyllä tälläkään kertaa), mutta tätä paitaa katsoin Bikbokin nettisivuilta punaisena ja sen perustella suuntasin myymäläänkin. No, eipä ollut saatavilla punaisena, mutta tykästyin tähänkin väärin, joten tää sai luvan lähteä. Kotona huomasin, että tätä voikin pitää joko off shoulder-paitana, tai toppina olkaimilla - sekä ilman. DSC_0642 Ylläolevat farkut on yks parhaimmista löydöistä, joita oon tehnyt. Kyseiset boyfriendit siis Bikbokista hintaan 15€ ja ovh 65€ ! Säästöä siis kokonaiset 40€, ja toi kangaskin on niin laadukasta. DSC_0644 Innostuin espadrilloista yhden kaverin kautta, ja parin päivän päästä mun silmään osui Ginatricotissa nää kyseiset (yllättäen mun lempikuosia olevat...) yksilöt. En löydä melkein koskaan Ginasta mitään vaatetta, mutta nää oli kyllä yks parhaista osumista pitkään aikaan! DSC_0648 Ja viimeisenä farkut, jotka sain bikbokin aleista 10 €urolla, ja näidenkin ovh 65€ Vaikka toi väri ei ookkaan ihan suosikki mulle, oli nääkin ihan mahtava löytö!

6 kommenttia:

  1. oii, noi sun vanssit näyttää kyl tosi ihanilta! tosi kivasti oot tässä postauksessa esitellyt jokaisen ostoksen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiva kuulla, että miellyttää !!:-) näköjään kaks kirjotusvirhettä tullut ainakin, en vaan millään jaksa korjata puhelimella :-D

      Poista
  2. Ihania ostoksia! Noi vansit kelpais kyllä itellekin ;) rakastan tuota mallia muttei vieläkään kaapista löydy kun tuollaiset mutta nauhoilla!:')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paljon kiitoksia ❤️ Mäkin itseasiassa sovittelin valkeita nauhoilla, mutta ei ollut ihan mulle :-)

      Poista