2015-07-03

TRY EVERYTHING, REGRET NOTHING / VIA PHONE

Untitled 1.Kotivaatteissa chillailua ennen juhlia, oon ehkä salaisesti tykästynyt rakastunut noihin shortseihin. 2.Leirillä saunatyttöjen kanssa uiskentelemassa, parhautta ♥ 3. Ois kiva nähdä montako kymmnentä, tai sataa kilometriä oon jo loman aikana polkenut! 4. Uudet rakkaus kengät !Untitled1.Syömässä vikaa kertaa meidän ex-luokan kanssa. 2.  ...ja samalta päivältä mun lounas, valitsin Amarillon listalta pihvilounaan. 3. Kyseisen päivän ootd, ekaa kertaa shortsit jalassa ulkona! 4.Ja vielä eka (ja tähän mennessä ainut) jäätelökojun jätski!Untitled 1. Selfie ennen ysiengaalaa. 2. Leiriporukkaa kuvan täydeltä, huippu tyypit! 3. Iltahartaus risti 4.Testailin vähän paitoja jotka sopis noiden armeijakuosisten shortsejen kanssa, ja täydellinen 'match'! Ainut miinus, että vatsaa jää noin paljon paljaaksi..Untitled 1. Floor I'm reaching you..! 2. Uskalsin vihdoin viimein käydä uusimassa jäykkäkouristusrokotteen, ja sen jälkeen kyllä hymyilytti! 3.Helsingistä pois päin tulossa, ehkä vähän apea(nako?) 4. Niiin herkullinen pasta Leonardossa, jossa käytiin mun isotädin kanssa,Untitled 1. "Jouduin" hetkeksi taas koulumaailmaan, kun piti käydä suunnittelemassa ensi vuoden lukkarit. 2. Tästä kuvasta mulle tulee yksinkertasesti mieleen vaan "Angels and the Devil" 3.Konffis selfié, hetki ennen h-hetkeä. 4.Kesävaatteilla ekaa kertaa keskustaan, jeij!Untitled 1. Oli pakko testata tää Suomeenkin rantautunut watermelon pirulo, ja pakko sanoo et on ulkonäköä löytyy kyllä kuvailuun, mutta maun puolesta ei mitenkään kummonen. 2. Ja jäätelökaverit, Essi & Kimi 3. Työpäivä alkamassa selfié, ehkä pientä turhautumista kun missasin ihan huipun leirin? 4, Ja työt loppui, arvostin niin tota kiireetöntä aamuhetkeä, joka taisikin venyä päivän mittaiseksi...

6 kommenttia:

  1. tosi kiva postaus :) ♥ ihanat noi army shorstit!

    VastaaPoista
  2. Mun mielestä et oo apean näkönen tossa neljännen kollaasin yhessä kuvassa, toi kuva on just tosi kiva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ainakin väsynyt olin, mutta totta, en mä niin surulliselta näytä !:--D

      Poista
  3. mistä oot ostanut noi valko/Sini raita ballerina kengät? :)

    VastaaPoista