2015-07-30

TARKENEE & IHANAT TYTÖT

DSC_0960 DSC_1057 DSC_0943 Näitten tyttöjen kanssa mä oon hengannut jo 5-vuotiaasta, välillä vähän vähemmän, joinain aikoina enemmän, mutta ollaan kaikki oltu päiväkodista asti peruskoulun loppuun saakka enkkuopetuksessa, ja siis samoilla luokilla. Niin tosiaan, kukaan meistä ei jatka Ib-lukioon, joten sekin muutos tulee nyt lukiossa, että opetus vaihtuu suomenkieliseksi! Mutta tiedättekö jotenkin on tosi rentoa viettää aikaa tyyppien kaa joiden kanssa oot kasvanut, ja jotka tietää about kaiken sun elämästä jo valmiiksi. En todellakaan väitä etteikö uudemmistakin kavereista vois tulla läheisempiä ja tärkeitä - ei sillä mullakin on sellasia tyyppejä joiden kanssa oon tutustunut yläasteen aikana, ja tiedän jo nyt haluavani tuntea nää tyypit läpi elämän.
DSC_1113 DSC_1001 DSC_0962 Vietettiin rentoo kesä päivää jassun & jupen kanssa, maistoin ekaa kertaa cappucinoa (jota kyllä vieläkin sanon jäälateksi, koska se oli tollasessa lasissa..) ja tykkäsin! kuvattiin ehkä vaan meidän mielestä hauskoja videjä ja illasta ajeltiin saaristokadun varrelle pikinikille. Ootteko nyt näiden kahden postauksen jälkeen huomannut merkittävää eroa ton vanhan & uuden objektiivin välillä ? Mun silmä alkaa ja tottua, mutta onhan tossa tarkennuksessa aika iso ero, ainakin mun silmään!DSC_1061 DSC_1118 DSC_1088 Mun tekee aina kauheesti mieli tunkea jotain epäonnistuneita kuvia postauksen loppuun, joten tässäpä tälläinen otos mun käsilläseisonnasta, jossa ei kylläkään edes näy kun yläkroppa. DSC_1133

14 kommenttia:

  1. Mun mielestä ainakin näissä kuvissa on hyvä laatu ja silleen! Tosi ihania kuvia teistä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla ja kiitos paljon taas kerran, ihailen sun aktiivisuutta täällä kommenteissa!:-)

      Poista
  2. Oi miten ihania ja kesäisiä kuvia !

    http://viiviviljaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, toi oli kyllä päivä kun villapaidalla pärjäili ;-D

      Poista
  3. Ihania kuvia ja on kyllä hyvälaatusia :) Se on kyllä ihanaa kun on semmosii ystävii jotka on tuntenu jo vuosia - on niin helppo ymmärtää toista ja jakaa asioita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä !:-) Toisaalta joidenkin kanssa klikkaa ihan heti, ja voi sit kertoa juttuja menneisyydestäkin, kun toinen ei vielä tiedä niitä.

      Poista
  4. Kyllä huomaa eron! :) Tarkempia kuvia ja hyvä laatu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mahtava kuulla, jatkossa siis enemmän tätä !:-)

      Poista
  5. Tää on nyt vähän random kysymys mutta kuin pitkä oot?:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis mulle tuli iha täydellienn black out, en yhtään muista ihan tarkkaa lukua, mut oisinko 163cm?:-D

      Poista
  6. Ihania kuvia ja tosi hyvälaatuisia! Onko noilla sun kavereilla muuten blogeja? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos ❤️ ei oo blogeja kummallakaan enää, igstä löytää partaneen & juliatirkkonenn :-)

      Poista