2014-03-29

Älä huoli aamuja, älä itke iltoja

moiiioj-horz minäää|Paita-H&M|Housut-Vero Moda|Kengät-Dinsko|Nahkatakki-Sunny's|Aurinkolasit-?|Kassi-Diy|  DSC_0091 DSC_0088 Noi asukuvat on otettu Hiljan puhelimella, mutta silti noissa on mun mielestä yllättävän hyvä laatu! DSC_0100 Eilen luulin jo olevani aika pahastikkin sairas, koska olo oli sellanen. Olin vaan fyysisesti ja henkisesti niin poikki, että siitä se varmaan johtu. Kuulostipa deepiltä, mutta ei siis mitään vakavaa. Lihakset vaan vähän jumissa ja kipeet, univaje painaa päälle ja monet asiat pyörii mielessä. Sikspä tänään aattelin viettää päivän just silleen, miltä tuntuu. Aamusta heräilin jo kasilta, elikkä univajeen tasottamisesta ei ollut mitään tietoakaan. No, enhän mä sieltä sängystä ennen puolta 11 ylös päässyt vaan jäin makoilemaan. Söin rauhassa aamupalaa, kävin kävelemässä ulkona, kävin kaupassa, laittelin vähän ruokaa, treenasin, paneuduin kunnolla pianon soittamiseen.
Lisäksi täytin pitkästä aikaa yhen ristikon. Muistan, kun pienempänä seurasin aina tosi tarkkaan, kun mummi täytti ristikoita, ja yritin ite parhaani mukaan keksiä niitä sanoja, mutta en osannut kun muutamia. Ja ajatella, että nykysin "pystyn" täyttämään koko ristikon jo itse. En oikeestaan ees muista mitä kaikkee tein, mutta edelleen oon ihan rättiväsyny. No, tjoku saattaa ajatella, että tietty oon väsyny, kun mun päivä oli täynnä kaikkea pientä tekemistä, mutta  noi on mulle juttuja, jotka rentouttaa. En tykkää vaan olla tekemättä mitään. Paitsi jos oon ihan uberväsyny. Saa nähä mitä huomenna tulee tapahtumaan, vai tapahtuuko mitään. Missä merkeissä teidän viikonloppu on sujunut?

12 kommenttia:

  1. Ihana sinä!♥ Tuo loppuun palaminen on vähän turhan yleistä nykyään, kun treenataan niin paljon ja kaikki muu meinaa unohtua! Tsemppiä sulle pieni kullan nuppu! =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Oona, sun kommentit piristää niin paljon aina mun päivää ♥ Mulla toi treenaaminen oli vaan yks pieni osa kauheeta väsymistä, kun mukana oli paljon muutakin:) Mutta on kyllä totta, että lepopäiviäkin pitää olla!

      Poista
  2. Ihana postaus!:) mulla ois yks kysymyskin, et miten oikeen lisäsit sun kuvat flickrin kautta, kun se on ilmeisesti taas muuttunu eikä toimi enää niinku ennen... eli mistä painoit? (kun mulla ei ainakaa tuu enää niitä linkkejä siitä neliöstä, josta tulee nuoli. En voi siis valita mitää kuvan kokoja yms. on vain sellainen lyhyt linkki joka ei käy bloggeriin... toivottavasti ymmärsit ja osaat auttaa!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ♥ Mullakin flickr on muuttunut, mutta vaan osittain, ja mulla se linkki tulee siitä nuolineliöstä :( oon tosi pahoillani, mut en osaa nyt auttaa :d

      Poista
  3. mulle tulee aina hyvä mieli sun postauksista, ihania kuvia ja kaunis sinä♥ :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi miten ihanasti sanottu ♥ Pitääpä sitten katella tekstejä siihen malliin, ettei tulis kauheesti negatiivisia juttuja kirjotettuja, etten vaan ainakaan sais hyvää fiilistä latistumaan :P

      Poista
  4. jooo eipä oo ei sixback!!

    VastaaPoista