2014-03-15

Huominen on huomenna, vaik oltas jo sen puolella

DSC_0411 DSC_0427 DSC_0443 DSC_0468 DSC_0445 DSC_0471 DSC_0485 DSC_0494 Moikka! Mulla oli tosi kivat perjantai, sekä lauantai. Yleensä oon perjantaisin ihan poikki, mutta tänä perjantaina oli asiat oikeestaan päinvastoin. Käytiin Auroran ja Hiljan kanssa kuvailemassa ennen harkkoja ja myöhemmin illalla mentiin Hiljan (tai no oikeestaan riparintyttöjen) kanssa kirkkoon. Olin henkisesti valmistautunu 2½ tuntiin kirkossa, mutta helpotukseksi se perjantaimessu kestikin 40min! Toi oli mun mielestä just sopivan mittanen, ja oikeestaan aika kivakin. Sieltä menin sitten Hiljalle yöks, ja ilta menikin aika nopeesti tehdessä kaikenlaista, ja ennen kun huomattiinkaan kello oli jo melkein yks. No mentiin kuitenkin suhtajoissa nukkumaan.DSC_0508 DSC_0515 DSC_0519 Ennen saatoin ihan kevyesti nukkua yhteentoista, tai vähintäänkin kymmeneen, mutta tänäkin aamuna heräsin jo kasilta. Eikä ees väsyttäny! Aurora tuli aamupäivästä Hiljalle ja lähettiin ulos kun oli niin ihana ilma. Mutta tästä päivästä lisää huomenna, nyt mä alan kattomaan Greyn anatomiaa. Pitäkää kiva sunnuntai, ite oon taas aamusta suuntaamassa kirkkoon. DSC_0549 DSC_0567 DSC_0556

14 kommenttia:

  1. Mistä toi alimassa kuvassa oleva paita on ostettu ?

    VastaaPoista
  2. apua kuinka ihania kuvia :-D sulla on toosi kiva asu noissa viimesimmissä kuvissa :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos ♥ Aika mustapainotteinen kylläkin, mutta mäkin tykkään tosta paidasta, joka muuten on Hiljan:)

      Poista
  3. tosi kiva asu! :) sulla on nii täydelliset hiukset♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos <3 Mustakin toi oli aika kiva, ja tosi mukava päälläkin :) Toivon vaan, että noi kasvas pian taas "takasin normaalimittaan".

      Poista
  4. mä en voi uskoa miten te pystytte seisomaan käsillänne :D Mulle tuottais niin paljon tuskaa jo harjoitteleminenkin ja luovuttaisin jo muutaman kokeilukerran jälkeen. Mut teijän ilta kuulosti kyllä tosi hauskalta, ihania kuvia jälleen kerran!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oisitpa nähny ihan ekan kuvan mikä otettiin, mulla on siinä niin randomasento, että huhhuh :D Lensin nimittäin tosta yli...Mutta huomasin, kun tota tekstiä lueskelin jälkeenpäin, että aika laimeesti kirjottelin, mutta kuvat kertoo sitten jo enemmän :--) Kiitos ♥

      Poista
  5. ihana postaus mutta tausta ei ole mikään hienoin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti :) kieltämättä itekkin oon vähän kyllästyny tohon, mut mun mielestä se on vielä kiva :--)

      Poista
  6. tosi ihana ja söpö blogi, ja noi kuvien laadut on ihan taivaalliset!!

    VastaaPoista
  7. Paljonko sun pitää kerätä noita riparimerkkejä?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 2 nuorteniltaa, 3 erikoisjumista, 2 jumalanpalvelusta = 7 :)

      Poista