2014-03-02

FAVORITES OF FEBRUARY

DSC_0899 Essien alus- ja päällyslakka. Tota aluslakkaa löytyy mun kynsistä päivittäin, lähes poikkeuksetta. Toi antaa kevyen, kiiltävän pinnan kynnelle, ja lupaa tehdä niistä 30% vahvemmat. Toi päällyslakka taas kiinnittää tosi hyvin värillisen lakan, ja kuivuu älyttömän nopeesti. DSC_0905 H&M rannekorut. Nää on helmikuun myötä muodostuneet mun luotto rannekoruiksi, sillä lähes aina jos mulla ei ole se musta pääkallokoru ja piikkirannekoru ranteessa, sieltä löytyy nämäDSC_0912 H&M:n NUDES-luomiväripaletti.  Tätä luomiväripalettia voisin hehkuttaa loputtomiin! Kuten näkyy, eniten mun on tullut tota keskimmäistä sävyä käytettyä. Lisäksi tolla uudella siveltimellä levitys, sekä häivytys sujuu mainiosti.DSC_0916 DSC_0918 *Labellon Vitamin Shake-huulirasva & N°7 Huulipuna. Joskus sanoin etten tykkää ns.makuhuulirasvoista, mutta tää on totaalinen poikkeus! Niin hyvän tuoksunen, niin söpön näkönen ja hyvin huulia kostettutava. Ja tästä huulipunasta...Mua ei nää ikinä useinkaan ilman huulipunaa, joka aina sävyltään punasta. Tässä on niin hyvä koostumus, kiva sävy ja lisäks tää on ihan lopussa.DSC_0921 Lumene Mineral Foundation. Tän ostin puhtaasti heräteostoksena, ja todella edullisena sellasena. En kuitenkaan oo katunu tätä yhtään, tässä meikkivoiteessa on mun mielestä kaikki, mitä meikkivoiteelta odotan.DSC_0927L'oreal Parisin Falselash Wings-ripsiväri. Jossain vaiheessa laitoin kahta eri ripsiväriä, mutta tän ripsarin myötä en todellakaan oo tarvinny toista ripsiväriä. Pure love.DSC_0931 The Body Shopin Lip Butter.  Toi jumalainen tuoksu ja pehmeys yhdessä. Tähän ei tarvii varmaan muuta sanoa.DSC_0932Schwarzkopfin Gliss-hiusöljy ja Tangle Teezer. Nää molemmat on mulla päivittäisessä käytössä, ja en osaa ees enää kuvitella elämää ilman näitä.Tangle Teezer ei tosiaan ollu yliarvostettu, vaikka näin luulin aluksi.helmikuunsuosikit Hedelmät. Oon aina tykännyt hedelmistä, mutta helmikuussa oon todella hurahtanut hedelmiin, ja  tää on varmaan huomattu bloginki puolella, ainakin kuvamäärästä päätellen.helmikuunasutOutfits. Helmikuussa ei tullu kauheen monia asukuvia otettua, mutta tässäpä ois nää ainoat suosikit. Huomasin, että kaikissa mulla on mustat farkut, jospa nyt kevätkuukausiin siirryttäessä, housujen värikin "piristyis".DSC_0945 Sanaristikot. Pienempänä kattelin innokkaasti kun mun mummini teki ristikoita, ja vähän vanhempana aloin harjottelemaan niitten ite tekoa. Jossain vaiheessa tein tosi paljon ristikoita ja olin niissä aika hyvä, mutta yläasteen myötä se vaan jäi. Nyt loppu kuusta oon taas innostunu ristikoista! On vaan niin hieno fiilis kun pitkän miettimisen jälkeen ratkaisee jonkun sanan ja siitä seuraa semmonen dominoefekti. DSC_0938 Voice.fi uutiset. Näitä tulee selailtua päivittäin, yleensä varsinkin tunneilla. Selaan nykyään ihan normiuutisiakin, tai ainakin iltalehden sivuja...mutta nää voice.fi uutiset on yleensä jotain kivoja vinkkejä, listoja, tutkimustuloksia tai muuta sellasta pientä, ehkä hieman turhaakin, mutta kiinnostavaa.

3 kommenttia:

  1. Ihana blogi, mun on heti pakko liittyä! Miten en oo törmänny aikaisemmin? :D Ihana postaus, todella ihanat suosikit! :3

    VastaaPoista
  2. Tuo hiusöljy on hyvä! Mulla on ollut sitä myös :) Myös tuo body shopin huulirasva on ihanaa!

    http://newlife-jnn.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Kaikki nykyään käyttää noita essie kynsilakkoja, onko niissä jotain erikoisen hyvää vai onko ne vaan joku massa ilmiö? (joo en todellakaan tiedä) :D Mut siis ihania kuvia ja edelleen tykkään hirmuisesti ulkoasusta!

    VastaaPoista