2014-05-29

SHOPPING I HELSINGFORS

_DSC0516 Maanantai aamuna astuin taas kello 7:38 junaan, ja olinkin jo parin tunnin päässä Helsingissä. Vein mun matkalaukun rautatieaseman alakertaan säilytykseen ja sen jälkeen suuntasin kohti Kamppia. Oli niin ihana fiilis olla pitkästä aikaa Helsingissä vieläpä tietäen, että on koko päivä aika tehdä mitä huvittaa ja sikpata yks koulupäivä...
_DSC0462 Kun olin kiertänyt Kampin ja Forumin, lähdin kohti Stockkaa, ja siinä matkalla näin Magnum Helsingin. Viime kesänä, kun kuulin aadaviolalta tosta kahvilasta, ajattelin, että mun pakko päästä tonne, mutta tässä vuoden aikana olin kokonaan unohtanut ton paikan. Teille jotka ette tiedä mikä Magnum Helsinki on, niin se on kahvila, jossa saa itse tuunata oman Magnuminsa. Lisuke vaihtoehtoja on mm. kuivatut mansikat, mustikat, pähkinät, inkivääri, marenkirouhe, tummasuklaa ja niista saa valita kolme omaan jäätelöönsä. Saat myös valita kastetaanko sun Magnum valko- vaiko maitosuklaaseen. Lisäksi toi kahvila on mun mielestä tosi viihtyisä paikka. Itse kastatutin oman magnumini valkosuklaaseen, ja lisukkeeksi otin kuivattuja mansikoita, marenkirouhetta ja tummasuklaa kiharaa. Oli ihan mielettömän herkullista!
_DSC0471 Tän jälkeen jatkoin matkaa Zaraan ja otin meikin kampissa (en yhtään tajunnu, että ne yrittää kaupitella jotain, tyhmä mä) , jonka jälkeen mun äiti pääsikin töistä ja mentiin Picnicille syömään. Kerettiin vielä shoppailla pari tuntia, ja löysinkin aika kiitettävästi tavaraa ja jopa rippimekon! Mun oli myös  tarkotus käydä ostamassa junaan mango-ananas-smoothie mäkkäristä, mutta meille tuli niin kiire etten kerinnyt. Ja täältä Kuopiosta niitä ei vissiinkään saa. Mutta te jotka ootte sitä maistaneet, kertokaa jäinkö paljosta paitsi?
Tässä alla nyt sitten esittelyssä mun ostokset. _DSC0484 Kahdet farkut Onlysta tarjouksella 2kpl 59.95€ Nää värit näyttää ihan kauheen laimeilta tässä kuvassa... _DSC0491 _DSC0486 Rakastuin näihin armeijakuosisiin shortseihin ensisilmäyksellä! Näin jo mielessäni minkä kanssa mä nää aion yhdistää. Nää oli siis United Colors of Benettonilta. _DSC0488 Tykästyin näihinkin shortseihin ensisilmäyksellä, ja nää lähti mukaan Onlysta. _DSC0490 Muistin, että mun edelliset mustat shortsit onkin kulahtaneet (ja olleet mulla jo 3!! vuotta) niin nappasin mukaan samanlaiset shortsit Onlysta mustana. Tää kuva vaan jotenkin ylivalottui hassusti. _DSC0499 _DSC0496 Molemmat näistä paidoista on Zarasta. Heti kun sovitin tota tiheämpi raitasta, niin tiesin, että tää lähtee kotiin. Ton lyhythihasenkin päätin ottaa, koska ainahan kesällä (ainakin toivottavasti) toppeja tarvii. _DSC0498 Olin vähän mietiskelly uuden laukun hankkimista, ja kun näin tän Mangolla, mun oli pakko ottaa tää. Tosin harkitsin tarkkaan, että onko tää nyt varmasti sellanen minkä haluan, mutta kyllä tää vaan on. _DSC0514 Tätä en ois välttämättä halunnut ostaa, mutta koska äiti halus mulle jotain hartiat peittävää rippimekon kanssa, päätyi tää Vilan pitsi polerokin mun kassiin. _DSC0511 Ylläolevassa kuvassa näkyy vielä extemporeostos Stadiumilta, nimittäin uusi juomapullo. Toi pääskin jo heti tiistaina urheilupäivänä käyttöön ja toi maksokin vaan 1.50€ ! _DSC0502

28 kommenttia:

  1. Ihania kaikki :) Jotenkin hassua ajatella, että joillakin kestää Helsinkiin tuleminen niin kauan kuin esim. Kuopiosta asti tuleminen. Itse kun asuu suunnilleen aivan vieressä hahahh :-D

    Kuopio on kyllä kiva paikka, muistan kun sillon vuosia sitten oma rippileirini oli siellä! Onkos sulla ollut jo oma leirisi? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha niin, no se matka minkä tulin maanantai aamuna Lappeenrannasta ei tuntunu miltään, mutta toi 4½ tuntia Kuopiosta alkaa olla mun mielestä jo aika paljon :--D
      Ei oo, mulla on heinäkuun alussa :) Minkä seurakunnan leirillä sä olit?

      Poista
  2. ei hitsi, mullekkin kävi just noin että äiti halus välttämättä rippimekon päälle jotain lämpösempää:D kivoja ostoksia ja tässä postauksessa oli muutenkin ihania kuvia!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, pitää vaan toivoo et ois ihanan lämmin sää sillon konfirmaatiopäivänä ja kiitos paljon♥

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Voi kiitos, itekkin huomasin, että oli aika onnistunu reissu :)

      Poista
  4. Apuaaa tosi kivoja vaatteita oot löytänyt! :)

    VastaaPoista
  5. Ihania ostoksia!:) erityisesti noi armeija kuvioiset shortsit ! <3 ja mä maistoin viimeks helsingissä sitä mäkkärin smoothieta, olihan se ihan hyvää mutta mun makuun liian jäistä! :D hesessä myyän muuallakin (ainakin täällä) samantyylisiä smoothieita ja ne oli kyllä musta paljon parempia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Munkin suosikki oli varmaankin just noi shortsit :) Olin kokonaan unohtanu, että heseltäkin saa niitä, joten vois käydä siellä testailee!

      Poista
  6. Tosi kivoja juttuja oot löytänyt!! Ja nam toi magnumin jätski, ei vois näyttää paremmalta...

    mbelovely.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥ Oli pakko alkaa jo tänään suunnitelemaan uutta reissua Helsinkiin kesäkuun aikana, koska haluan todellakin käydä tuolla vielä uudestaan!

      Poista
  7. Aivan ihanat noi raitapaidat!

    http://jennicarita.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, mäkin oon ihan ihastunu tohon tiheempi raitaseen, ja enköhän ihastu vielä tohon toiseenkin, kunhan se pääsee käyttöön :)

      Poista
  8. Vastaukset
    1. Mä en malta odottaa, että tulee sellaset shortsikelit ♥

      Poista
  9. hei sulla on toosi kivoja kuvia, käsitteletkö niitä ollenkaan, jos käsittelet niin millä :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitän ♥ Joidenkin kuvia varjostusta/valotusta muokkaan picasalla, mutta en sen enempää käsittele :)

      Poista
  10. Tosi hienoja ostoksia<3!!

    VastaaPoista
  11. Smoothieita saa Matkuksen mäkkäristä ainaki Kuopiossa!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooo saa vai ? :o kiitti ku kerroit, en ois varmaan ikinä tajunnu mennä sinne ! ♥

      Poista
  12. Wau mitä kaikkee oot shoppaillu, ihania noi shortsit ja toi jäätelö :p

    http://patriciaelisabet.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt on kyllä pakko pitää pieni, tai vähän isompikin tauko shoppailun suhteen :P mutta toi jäätelö on kyllä ihan unelma ♥

      Poista
  13. Oi tosi kivoja ostoksia, varsinkin noi armykuvioiset shortsit!!:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, mäkin tykkään noista ihan älyttömästi ;)♥

      Poista