2014-07-25

A LITTLE ROAD TRIP

_DSC0819 (2) Okei, en tiedä voiko tätä nyt road tripin nimellä kutsua, mutta startattiin kuitenkin sunnuntai aamuna kohti Mikkeliä, josta mentiin Puumalaan mökille siellä nähtiin tuttavia, josta vielä suunnattiin tutuille Ruokolahdelle (?) katsomaan valtavaa puutarhaa toisille tutuille. Reissusta kotiuduttiin tiistaina, koska keskiviikko aamuna mulla oli taas töitä. Paljon mahtui siis kolmeen päivään !_DSC0770 (2) _DSC0772 (2) _DSC0773 (2) _DSC0778 (2) _DSC0769 (2) Kuten näkyy, mökillä tuli taas kuvailtua kasvillisuutta aikas paljon... _DSC0765 _DSC0822 (2) Käytiin pariinkin otteeseen Rossossa syömässä, ja ai vitsi että oli hyvää ! Eka kerta oli Mikkelissä, sillon söin lehtipihviä (alkuruokapöydässä oli aivan mielettömän hyviä mangokuutioita (siis tuoreita!!) ihan mieletöntä, kruunas koko päivällisen). Toinen kerta oli Imatralla ja oli aivan ihana syödä siellä ulkoterassilla varjon alla. _DSC0826 (2) _DSC0837 (2) Matka alkoi tuntua pitkältä vasta puolessa välissä kotimatkaa, kun ajettavaa kuitenkin oli parin päivän sisään reilusti. _DSC0838 (2) _DSC0792 (2) _DSC0793 (2) _DSC0755 _DSC0757 _DSC0797 (2) Kaikenkaikkiiaan onnistunut reissu! Nyt musta tuntuu, että tän kesän Saimaareissut on ohi, vaikka mistäs sitä vielä tietää. Huomasin muuten, että lukijoita on lähtenyt 6. Jotenkin aika paljon kertaheitolla. Oon nyt mietiskellyt, että onko tässä ihan oikeasti enää järkeä jos mua ei huvita ja teitä ei kiinnosta? :D _DSC0756

15 kommenttia:

  1. Kivoja kuvia :-) Kyllä mua ainakin kiinnostaa, mut tietty teet niinku ite haluut!

    VastaaPoista
  2. Mä tyksin kovasti sun blogista, tosi monipuolinen + kirjoitat hyvin ! :)

    http://more-than-we.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Ootte näköjään ajanu Vuoksen yli ;) Kiva kun yleensä kukaan ei eksy tuonne kaakon kulmalle, omat vanhemmat on Imatralta kotosin ja meillä on mökki siellä lähellä kans. Kesiä tulee vietettyy paljon siis siellä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hhaha joo pari kertaa tänä kesänä on tuolla päin tullu oltua :--D meidänkin sukua on aika paljon tuolla imatran ympärillä! Aijjaa:)

      Poista
  4. Voi luoja nyt, tyttö sulla on yli 800 lukijaa! Totta kai meitä kiinnostaa. Noi kuusi tyyppiä nyt varmaan ovat vaan sattumalta lähteneet yhtä aikaa. Ja nääthän sinä tilastoista, että täällä käy porukkaa - kertoohan se jotain.

    Mut niin itse asiaan :D Siis kenen kanssa lähit tonne reissulle? En oikein ymmärtänyt, vai sanotaanko sitä tuolla tekstissä? Pahoittelut jos näin on, en vaan löydä hahah :D
    Älä nyt ainakaan lopeta tätä blogia, minä ja varmasti moni muu tykkää tästä. Oot myös niin nätti tyttö!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ensinnäkin tästä kommentista & kaikista kehuista, ne teki mut iloseks :--) ! Äitin kanssa olin reissussa! Haha ja kuinka outoa, että pari tyyppiä tuli heti takasin, tai sitten jotain uusia :--) tosta 800 aika moni on varmasti haamuja, mutta on kyllä totta, että aika moni mua seurailee :) pitää nyt vielä katella!

      Poista
  5. Jos et enään jaksa kirjoittaa nii lopeta bloggaus ja keskity muuhun,koska voithan aloittaa sen milloin tahansa uudellen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, kun kesällä en jaksais yhtään istua koneella, mutta rakastan valokuvata & kirjoittaa :) ! Toihan on ihan mahdollista, nimittäin en mä tätä poistaa aio:)

      Poista
  6. Mää ainaki tykkään kauheeti tästä blogista niinku oot varmaan huomannu :D Tuossa bloggauksen lopettamisessa kannataa kuunnella itteä. Jos ei kiinnosta ni pitää suosiolla se tauko ja jatka sitte taas ku huvittaa :)

    VastaaPoista
  7. Oot mun lempi bloggaaja ja päästin semmosen ihme raskaan huokauksen kun luin ton "onko tässä enää mitään järkee jos mua ei huvita jne" kohan! :D Mut itekki oon just miettiny oman blogin kohalla et kannattaaks se enää ku ei oikee ketää tunnu enää kiinnostavan ja lukijoitaki tulee nii harvakseltaan, mut toisaalt sit aina aattelen et en mä niitten lukijoitten vuoksi postaile vaa itteni! Sit jos vaa ei ihan oikeesti huvita ja tuntuu siltä et "joo nyt ei enää" nii varmaa siin vaihees on vaa parempi lopettaa, tai pitää vaikka jonkilainen tauko!:) Mut taas ihan sairaan kivoja kuvia ja oot tosi kaunis!:)

    VastaaPoista
  8. Mää oon tosi huono kommentoija, mulla tulee kommentoitua blogeihin niin vähän että ihan hävettää! Pahoittelut siis siitä, parantamisen varaahan löytyy aina;) mutta halusin tulla kertomaan että tää blogi on ihanan persoonallineen! Tätä on kiva lukee, kuvat on pirteitä, tekstikin sujuu! Lisäksi oot tosi kaunis :-)

    VastaaPoista