2014-07-17

CONFIRMATION PARTY

DSC04336 Hei! Mulla oli siis viime sunnuntaina konfirmaatio, ja vaikka jännitin yhteislaulua, ehtoollista ja oikeastaa vähän kaikkea mahdollista, kaikki meni lähes täydellisesti. Mun mielestä koko tilaisuus oli hirmu kiva, ja sitten mun omat juhlat myös.  Tässä ekassa kuvassa on vaan murto-osa siitä porukasta joiden kanssa hengailtiin riparilla, kun jotkut kerkes jo lähteä vauhdilla omiin juhliinsa.DSC04192 DSC04230 DSC04234 DSC04281 DSC04282 Näin jälkeenpäin ajateltuna toi tilanne oli aika haikea, kun halattiin vikaa kertaa meidän ihania isosia&ohjaajia, mutta tollon kyllä hymyilytti, ja paljon. Olin vaan niiin onnellinen. No, näillä näkymin aion hakea isoseksi, joten jospa sitä kautta näkis vielä samoja tyyppejä jonkun verran. DSC04329 DSC04333 DSC04341 DSC04371 Mun juhlissa oli reilu parikymmentä vierasta ja ne oli sukulaispainotteiset. Tai no, Kukka oli ainut ystävä siellä, mutta se nyt oli mainitsemattakin selvää, että totta kai Kukka tuli mun juhliin. Melkein puolilla mun kavereilla tosin oli konfirmaatio samana päivänä tai jotain muuta menoa, joten en sitten edes oikeestaan pyytänyt muita.DSC04374 DSC04378 Paljon tuli räpsittyä myös yhteiskuvia, mutta en viitsi mun sukulaisista laittaa kuvia, joten saatte tyytyä kuviin lähinnä vaan musta. Oli kuitenkin tosi ihanat juhlat, vaikka iltapäivästä alkokin sataa, mutta sää oli onneks lämmin ja ulkona oli katosta & aurinkovarjot, jotka tällä kertaa toimi sadevarjoina.DSC04397 Yllä vielä pientä esimakua mun rippikuvista, joille 'pyhitän' kokonaan oman postauksen, koska niitä tuli myös räpsittyä niin paljon. _DSC0559 Näin tulevaa ennakoiden, päätin laittaa muutaman kuvan lahjoista, eli rippirististäni & Daniel Wellingtonin kellosta. Aina nimittäin löytyy joku, jota kiinnostaa ne lahjat. Mitään lahjojen esittely postausta en tästä kuitenkaan tee, vaikka sainkin tosi ihania lahjoja, joista kaikista oon tosi kiitollinen. Saatte siis tyytyä näihin muutamaan lahja kuvaa tällä kertaa. _DSC0562

10 kommenttia:

  1. Jotenki nii kiva lukea tätä sun postausta ko oon törmänny niihin postauksiin jossa vaan valitetaan just siitä leiristä, omista rippi juhlistaa ja kaikesta kirkosta olemisesta ym..-mut tästä sun postauksesta löytyi se hyvä fiilis ja positiivisuus, niinkuin aina ♥ Jokaisen pitäs lukee tätä blogia, nimittäi tänne ruudun toisellekkin tarttuu aina hyvä mieli! Ja tosi kiva mekko sulla muutes, sopii sulle hyvi ja sulla on tosi kaunis hymy! :--) Varmasti oli ikimuistone päivä! Itte vieläki arvon että menisinkö toho rippi systeemiin mukaan ko kasiluokka on kohta edessä, ääh, en tiedä! Tosin ko ei yhtää kiinnostais mut samalla se olis varmaa mielenkiintonen kokemus :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä kannattaa ehottomasti mennä! Varmasti siellä on mukavaa,jos vaa lähtee positiivisella ja ilosella mielellä mukaan!:) - Itse myös tänä kesänä käynyt

      Poista
    2. Voi inka sä puolestas saat mut hyvälle tuulelle sun kommenteilla ❤️ Kiitos siis taas kerran ! Ja suosittelen ehdottomasti:)

      Poista
    3. Ja tähän vielä lisänä, tiedän monia jotka lähti negatiivisella asenteella, mutta tuli takasin paaaljon positiivisempana tai siis piti kokemusta positiivisena :)

      Poista
  2. Tosi kiva postaus! :) sä oot niin kaunis! :) voitko sä muuten tehdä jotain videoita? :) esim. My day ? Ois kiva jos tekisit :)♥ mut oli tosi kiva postaus ja jouduitko sä puhumaan siel rippileiril? Niinku jonku yleisö edes? Mitä kaikkee siel aina tehää? Ite en siis oo ollu rippileiril. En tie oliko noi vastaukset tos postauksessa eli jos oli nii en lukenu sit iha kunnol xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos birtsu ❤️ no mä koen sen enemmän positiivisena juttuna, eli pääsin jumalanpalveluksissa lukemaan rukouksia ja tekstejä, sekä luokan edessä esittelemään juttuja:) ei mun ois ollu pakko tehdä noita jos en ois halunnu, eli siihen verrattuna erilaista kun koulussa:) no vaikka mitä! syödään hyvää ruokaa, pelataan kaikkee, opiskellaan vähän, lauletaan paljon, hengaillaan, jutellaan, on iltaohjelma, saunotaan, uidaan ja sit on päivittäiset jumalanpalvelukset:) aivan huippua ❤️

      Poista
  3. Tykkään tästä ulkoasusta tosi paljon! Miten oot saanu tuon blogin yläosan noin paljon irti? Tai siis tuon välin niin suureksi.
    Viititkö laittaa sähköpostiin vastauksen? :-)

    notiia-@hotmail.com
    www.tiia-valokuvaa.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla :--) oon pahoillani, mutta en kyllä osaa auttaa ku en oo muistaakseni sitä ainakaa koodailemassa tehny :/ johtuisko ulkoasun mallista jotenkin?

      Poista