2014-07-08

RANDOM FACTS ABOUT ME

Sain sittenkin tän faktapostauksen tehtyä! Luvassa siis randomfaktoja kera viime kesäisten 'throwback' kuvien. yhteiskuva ♥ Huulipunasta on muodostunut mun meikin tärkein osa. Käytän ihan aina kun meikkaan punaista huulipunaa. Toki se punainen sävy vaihtelee, mutta sen täytyy olla punaista (ei siis mitään vaaleaa, ei edes vaaleanpunaista). Mun mielestä meikkini ei näytä millekkään ilman sitä huulipunaa, joka tuo väriä tosi kauniisti kasvoihin.
Untitled ♥ Kiroilen tosi harvoin. Ja jos satun kiroilemaan, teen sen yleensä englanniks, koska jotenkin oon vaan tottunu siihen. En aina välttämättä tajua edes et kiroan jos teen sen enkuks. Inhoon myös sitä, jos jonkun puhetyyli on luokkaa: sana kirosana sana kirosana sana kirosana.

♥ Mulle käy tosi usein tälleen, että löydän jonkun aivan taivaallisen herkun, syön sitä parin viikon aikana liikaa, ja sen jälkeen mun ei tee sitä enää yhtään mieli, vaikka pari päivää sitten oon himoinnut sitä ihan valtavasti.
DSC_0522 ♥ Sain kolmepäiväsenä valkean nallen (jonka nimesin Väinöksi) ja nukuin sen vieressä joka yö, ja nukun edelleenkin. En voisi kuvitellakkaan luopuvani Väinöstä.

♥Välillä tykkään syödä vähän tervellisemmin, varsinkin niinä päivinä, kun liikun paljon, mutta kyllä musta löytyy epäterveellinenkin puoli, joka ignooraa täysin sanan kalorit, kun vierailee kaupassa tai leipoo jotain.
bperhosen ♥ Rakastan kaikkia eksoottisia hedelmiä, ja hedelmiä ylipäätään. Rakastan myös tehdä kuvauksellisia hedelmälautasia, mutta vielä parempaa, kun kuvailu, on se itse hedelmistä nauttiminen. Mun ehdottomia suosikkeja on mango&vesimeloni.

♥ Mun mielestä on ihana panostaa ootdeihin, ja oon valmis 'kärsimään' =pitämään epämukavaa vaatetta yllä, koska kiva ootd, mutta pystyn ihan hyvin menemään kouluun chillissä asukokonaisuudessa ilman meikkiä.
DSC_0382 ♥ Tv-sarjat. Mä seuraan vähän liiankin montaa tv-sarjaa. Siis ihan niikun oikeasti seuraan. Mun on pakko nähdä joka ikinen jakso seuraamastani sarjasta, tai muuten mua jää ärsyttämään kauheesti. Tosi kiva aina sitten suunnittella arjen kiireessä millon kerkee kattoa kaikkien sarjojen uudet jaksot (mutta kaikelle kivalle löytyy aina aikaa, eikös). Suosikkini sarjojani on mm. Dr.House, Greyn Anatomia, Totuuden Anatomia, Tanssiakatemia, Kosto, Mentalist,Sinkkuelämää Good Wife...Onneksi kaikki ei kuitenkaan tule tv:stä yhtäaikaa.
bkoiraihanuus ♥ Mut saa tosi helposti nauramaan ja oon aika huono pitämään pokkaa. Saatan alkaa yhtäkkiä vaan nauramaan jollekkin vanhalle jutulle jos mietin sitä oikein kunnolla, ja jos yritän olla vihanen jostain, ja joku 'hauskuuttaa' tai hymyilee, repeen ainakin 90% varmuudella.
DSC_7436 ♥ Mulle on tässä lähiaikoina muodostunut vähän liiankin iso ruskettunut iho-addiktio. Haluan saada täydellisen rusketuksen syksyyn mennessä, ja ois mahtavaa jos sitä pystyis pitämään yllä koko vuoden. Kalpeus mun naamassa aamuisin on mun silmille jotain niin kamalaa katsottavaa.
IMG_8546 ♥ Oon hurahtanut täysin lenkkeilyyn/juoksemiseen. En tiedä mikä siinä kiehtoo, mutta se on vaan jotain tosi ihanaa. Mahtava tunne, kun lenkki vaan kulkee, jalat osuu vuorotellen maahan, ja syke nousee.
tramppailmalento jeeaamupala ♥ Mun kaikki puheimet on kestäneet mulla hieman vajaat 2 vuotta ja sitten menneet rikki. Ensimmäinen ruohonleikkuriin, toinen järveen, kolmas ja neljäs näin 'tylsästi' vaan tipahtivat liian monta kertaa. Nyt oon kuitenkin päättänyt olla huolellisempi kuin koskaan, ja saada ton puhelimeen kestämään naarmutta ainakin sen 2 vuotta, ja mieluusti paljon pidempään. DSC_0235 mäitaliano

7 kommenttia:

  1. Tämmönen postaus oli kiva :-) Ja haha, oon itekkin iihan samanlainen ton ruoan kaa: kun oon sportttaillu ahkerasti niin syön sen päivän terveellisesti mut jos en nii herkkuja meneekin jo enemmän suuhun :--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että tykkäsit :) ! Haha noi siinä pääsee käymään :---D

      Poista
  2. Hei kiva postaus! :) Joo itekkään en tajua niitä jokatoinensanakirosana-tyyppejä:o

    VastaaPoista
  3. tää oli tosi kiva postaus!! :)

    VastaaPoista