2014-07-19

CONFIRMATION PICS

flipattu2 Tässä nyt olisi näitä lupailemiani konfirmaatio kuvia ihan reilusta, kuten aina mun postauksissa kuvia on. Mulla oli aamulla vielä (vaikka itse sanonkin) tosi kivat kiharat, mutta kirkon aikana ne olikin suoristuneet aiika reilusti (oiskohan johtunut mun liiallisesta nojailusta penkkiin vai kosteasta säästä). Lakkaa tungettiin aika reilusti aamulla kampaajalla noihin, mutta ei voi mitään. Ihan kivoiltahan noi näytti silti! Niin tosiaan, kävin siis mun tutulla kampaajalla laitattamassa hiukset, koska jos itse olisin noita alkanut värkkäämään, lopputulos olisi ollut ihan jotain muuta kun kiva. Mitäs te ootte mieltä mun hiuksista, ja rippi-lookistani ylipäätään?_DSC0519 _DSC0507 _DSC0472 _DSC0467 flipattu _DSC0465 _DSC0444 flipattu3 _DSC0442 _DSC0436 _DSC0431 Kun viimeisetkin vieraat lähti joskus kuuden maissa meiltä, lähdettiin Kukan kanssa ottamaan näitä kuvia. Oli pientä probleemaa saada onnistuneita kuvia, joissa katson kameraan, koska aurinko häikäisi monessa paikkaa niin pahasti. Kyllä mä kuitenkin uskon, että joku näistä kuvista pääsee kiitos-kortin kanteen.  Kiitos näistä kaikista kuvista kuuluu siis Kukalle! _DSC0425 _DSC0393 _DSC0426 _DSC0404

18 kommenttia:

  1. voi miten ihania kuvia, oot tosi kaunis :) // näin susta muute yks päivä unta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos paljon ihana oona❤️ haha millasta unta?:D Oudon moni on sanonu mulle nähneensä musta unta :--D

      Poista
  2. Ooi, aivan ihania nää kuvat ja sun hiukset on tosi kivasti näis ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos inka❤️ nää oli after part hiukset, että nää kiharat on aivan auenneet, mut mäkin tykkäsin noista:)

      Poista
  3. Oi kuinka ihania kuvia! Ja kaunis sä! ♥

    VastaaPoista
  4. aika amatööri kuvia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tietysti ne on, koska näitä ei oo käyty ottamassa ammattilaisella!:D

      Poista
  5. Ihania kuvia susta ja sul on hieno mekko :)

    VastaaPoista
  6. Voi kun näytät kauniilta! :-)


    http://miukunen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Niin ihania kuvia! <3



    http://allbeautifullost.blogspot.fi/

    VastaaPoista